söndag 19 april 2009

Scraphörnan kort-tävling #3

Detta var en riktig utmaning för mig... att göra ett kort med ovanlig vikning och dessutom ha med ett färglagt stämpelmotiv =D... Å jag satt sent igår kväll när hjärnan var lagom mosig... så vikningen blev en egen hitta på =D.. Å resultatet blev så här...

Roligt var det iaf... så tack Marit å dt tjejerna för att jag fick riktigt utmana mig själv... Blir du sugen att vara med å leka du å??? Du har hela den här dagen på dig också.... så kika in här
Tack för titten =)

5 kommentarer:

  1. Å wow. Jag älskar ju turkost!!

    Häftig vikning med!!

    SvaraRadera
  2. Du kan ju visst färglägga - brutalmotoriken till trots. Sockersöt känsla och schysst vikning.

    SvaraRadera
  3. Så bra du är på att gøra kort! Helt underbara båda två! :)

    SvaraRadera
  4. Gillar ditt egna hittepå!! Och me looove turkost :)
    Hur snyggt kort som helst!!


    Kramar!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)