lördag 18 april 2009

Awarder och cc- alster

Ja då har man varit uppe i dryga två timmar =)... Jag skrev ju igår att om jag skulle hinna allt jag vile i helgen så fick jag lov å skippa sömnen.... i natt har jag sovit tre timmar =D... Satt å scrappa å glömde bort tiden, vilket inte alls är svårt... kom i säng strax efter två och samsi vaknade halv sex!! Nåja... kanske hinner vila lite sen idag... Har iaf gjort två bidrag till CC:n på Mima scrapbooking. Den först här är till en bingoutmaning... min rad löd... garn, knappar, chipboard och dragkedja (!)... Har länge lurat på att göra en lo med dragkedja på... så det passade ju ypperligt. Å så här blev resultatet.


En liten detaljbild på dragkedjan... tyckte jag lyckades så himlans bra =)
(om man nu får säga så om sig själv)

Sedan att par detaljbilder.. bara för att..





Nästa utmaning jag gjort var att ha med doodling på sin lo... å jag gjorde den bara doodlad =). Kände så starkt för att använda promarker pennorna... å vara lite grafitti inspirerad.. tyckte det gick så bra ihop med fotot... Å den blev så här =)


Sen har jag de senaste veckorna fätt en massa awards somjag inte tagit tag i... men tänkte göra det nu.... Dena första söta lilla sak har jag fått av Emma och Ulrika... Tack gulle ni =)



Nästa utmärkelse har jag fått av Vibeke och Malin Tusen tack snälla ni =)


Och denna sista söta lilla award har jag fått av Mia, Teres och Cath... tack å bock =).

Det är alltid lika kul att få lite cred från er som kikar in här... å det är alltid lika svårt att skicka vidare =D.... ni är ju så ofantligt många där ute som är grymma scrappare... å när jag nu kikat runt så har de flesta fått dessa awarder.... så jag gör helt enkelt så, att alla ni som jag fått dessa av får dom tillbaka och så ger jag den vidare till alla i min blogglista =)....
Nu ska jag göra i ordning lite frukost å väcka min kära make... sen ska vi ta oss en prommis till stallet och islandshäst tävlingarna... för att sedan susa vidare till skolfotbolls jobbet.. Speaker ska jag tydligen vara ... haha... jag som sovit så mycket i natt tror ni jag orkar hålla mig skärpt nog??
Så mer scrappat får det bli ikväll till Robinson... Tack för att du kikade in..
Soliga morgonkramar
Maja

15 kommentarer:

  1. 2 kule Loer du har laget!!! Jeg likte glidelåsen din på den øverste - og den andre hadde en kul touch av freestyle. Stilig!!:)

    God helg til deg og dine:)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin LO med dragkedja. Du är så otroligt påhittig. Den var jättehärligt den du doodlat, gillar Lo som är doodlade.
    Själv hinner jag nästan ingenting, dessutom är jag ju så kvällstrött. Men jag ska väl inte klaga, jag får ju några mer timmars sömn. Här skiner solen igen, efter att det kom blöt snö i går kväll.
    Alla ungdomar var på språng igår kväll, Daniel och Ina sov borta, så det var bara David som kom hem sent inatt. Gissa vad vi gjorde, vi sov, ha, ha. Åldern verkar ta ut sin rätt. Kram Carita

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga ideér du har! supercoola layouter båda 2! =)

    Hoppas du får vila lite på dagen idag, segt med så lite sömn..

    Ha det fint!

    kramis!

    Ps, du har något att hämta i min blogg =)

    SvaraRadera
  4. Så häftigt det blev med dragkedjan! En ide som jag ska ta och komma ihåg.
    Den doodlade LOn är ju helt fantastisk, du behärskar ju verkligen alla scrappingstilar som finns!

    SvaraRadera
  5. En glad LO med mycket fart i och dragkjedan blev ju kalas. Tydligen är Sam född rappare - imagen är ju klar. Lycka till med tiden!

    SvaraRadera
  6. Älskar dina LOer!! Den doodlade är liksom....WOW!!!! Säger bara: WOW (en gång till, då)
    Och den översta...vad kan jag säga??? Awesome!! Och så snyggt med dragkedjan, nu blir jag sugen på en sån igen, jue, det är så länge sen - och det är ju så läckert!!!
    Dina alster inspirerar mig verkligen till att "leka" och prova på igen!! Känns som om jag slutat med det, att jag fastnat i...färdiga-scrap-saker-fällan. Förstår du hur jag menar???
    Tack, vännen!!!

    Ha en fortsatt trevlig helg, och försök sova lite ;)
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  7. Gud så snyggt med dragkedjan, det var ju en toppenfin ide. Sedan undrar jag hur du orkar fungera om du sover så lite. Jag skulle däcka totalt om jag inte sov en massa timmar.
    Önskar dig och din familj en finfin helg. Vinkade faktiskt förra helgen när vi for förbi ert hus för att traska ner till vår husvagn.
    ;)
    /Hella

    SvaraRadera
  8. vilka underbara alster! gilalde din bingo lo mycket!! =)

    SvaraRadera
  9. Dragkeden och sömmen var ju en jättekul detalj! Riktigt busig och kul LO! Häftig text på den andra också. Ha det gott!

    SvaraRadera
  10. Så häftig den med dragkedjan. Cool detalj med sömen som du sytt fast med och hörnet vid fotot.

    Det där att glömma tiden, det är lätt närman är inne i en kreativ period. Sen blir jag mest förbannad på mej själv attt jag inte kommer i säng.

    Fortsatt trevlig helg..

    SvaraRadera
  11. Så coola LO.s båda två!! Hipphopparen är ju så sööt på bild:-) O superhäftig doodling:-) Kraam

    SvaraRadera
  12. Underbart häftiga layouter båda två! Gillar doodlingen massor!

    SvaraRadera
  13. Men jisses vilken härlig LO!
    Dragkedjan är såå häftig!!!Väldigt effektfullt!

    Ha en mysig helg!

    Kramisar sandra

    SvaraRadera
  14. Oj vilka helt underbara LO's!!

    SvaraRadera
  15. jösses... önskar lilltjejen ville låta mig sitta här inne lite längre o njuta o inspireras.. vilka häftiga coola grejer du har skapat!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)