fredag 24 april 2009

Snart sommar =)

Så känns det idag... med 17 grader varmt i skuggan å strålande sol =D..... sen förtränger jag snöhögarna!! I alla fulla fall så längtar jag då efter mina kära blommor. Så idag bjuder jag på en gammal lo igen... från AOS söndagsbilaga, med just mina favoritblommor. Fotot har moa photoshopat ihop av flera olika bilder. Sen har jag bara gjort lo:en rätt ren för att framhäva blommorna.. Lite glimmermist å några sömmar på maskinen.


Igår var jag å svägerskan och fyndade scrapgrejer både på loppis och lagerhaus =).. såååå kul!!
Vad kommer ni säkerligen få se senare... men lite gamla böcker, pengar, spets och annat bus slank ner i varukorgen. På lagerhaus köpte jag bladband..
Nu vill jag bara önska er alla en riktigt trevlig helg! För nu drar jag till Hufvudstaden och scrappträff =D *me happy*. En helg helg bara för mig själv.... minns inte när en sådan senast inträffade.... Så jag har lite lätt resfeber nu...... Allt står packat å klart i hellen =D.
Ha det bäst!!
Kramiz Maja

9 kommentarer:

  1. Såå läckert! Jag förstår inte hur du klarar av att sy sån på maskinen, jag har problem med raksöm. :)

    SvaraRadera
  2. Kanonfin, och ha det så kul i helgen. Ser fram emot att se vad du hunnit med..

    SvaraRadera
  3. Älskar ju dina sömmar, både de du syr på maskin och för hand :) Denna LO är genial!! Så enkel, och så effektfull!! Hoppas din scraphelg är toppen!! Men...vad är väl en scraphelg i Stockholm....*suck* ;)

    längtar så efter att få se vad du skapar :)

    Kramar i massor!!!

    SvaraRadera
  4. Kalasfin - den väcker längtan till blomtider. Ruskigt snyggt att texten och sömmarna är så lika i stil och färg. Ha det tokgott i helgen - Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken vårfin LO! Läckert med alla photoshoppade blommor! Och du är ju grym med symaskinen! *ler*

    Hoppas du får det riktigt härligt och trevligt på scrapträffen! Måtte det fina vädret följa med dit! (Här har vi hur varmt somhelst och barnen springer i shorts & t-shirts!)

    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  6. Vad var det jag skrev, några inlägg ner?!?!?!?! *big grin*

    *pekar neråt och viftar med armarna*

    Grrrrrrattis :D

    Kramar!!!!

    SvaraRadera
  7. Looovley LO!
    You are the määän! Eller womään =D
    Har du någon tid i veckan att hämta lite grejer? =D Fikafika?
    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  8. Vi hade också scrapträff i helgen. Alltid lika kul att träffa liksinnade. Ser fram emot att se vad du pyzzlat med. Härliga sommarblommor i denhär är det iallafall. Ha det gott!

    SvaraRadera
  9. nä.. jag fattar inte hur du lyckas sy så där... helt sanslöst! sanslöst läckert!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)