tisdag 21 april 2009

Den som väntar på nåt gott..... får en överraskning!?

Idag får ni se lite annat än loer =)... Först ut är de stämplar jag beställt som varit ute på lite villovägar, men som nu hittat hem! Brukar inte lägga ut vad jag shoppat... men nu kunde jag inte låta bli!! Är dom inte för söta säg??? Dessa underbara stämplar från the greeting farm hittar ni inne hos Marit i hennes butik scraphörnan


Jag behövde ju bara vänta någon dag extra innan stämplarna hittat hem... Min vän Lena däremot har fått vänta jätte länge =D på att få sina dikter scrappade.... men nu är det gjort å sä här blev det... Två ganska stora "tavlor" som jag fick sätta upp på kylskåpet å fota av...




Det var väntan det..... nu till den stora överraskningen... Blev såååå glad när jag gick och hämtade posten igår... I brevlådan låg ett paket, som jag ej väntade.... I det paketet låg denna fantastiske tingest...



HUR VACKER SOM HELST ÄR DEN!!! Å denna fick jag av *BLING*
Tusen tack sötaste rara du. Den passar perfekt i min lilla sköna gröna scraphörna (grötrims os där =D).... Nu ska jag å barnen packa in oss i bilen å dra till lilltolen (svägerskan) på lite eftermiddagskaffe! Ha en fin dag, å tack för titten... Kramiz



4 kommentarer:

  1. Blingasken är ännu finare i verkligheten - har haft turen att se den - magisk. Lenas tavlor är ljuvliga - även jag är svag för grönt. Ugglestämpeln sitter ju som en smäck hos dig. Tack för påhälsningen idag - kom gärna fler gånger.

    SvaraRadera
  2. Oj, vilka söta stämplar! Jag som inte är någon stämpelfantast blev sugen på att köpa de här.
    Så fina dikt-scrapping blev, så vackert med den lugna gröna färgen.
    Den asken var ju helt underbar, jag kan verkligen förstå att du blev glad för den! :)

    SvaraRadera
  3. Men du!!! Den där råddjurs stämpeln vill jag också ha! Måste kika in dit sen!
    Ursöta stämplar!♥

    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Så kan det gå när siffrorna i postnumret inte stämmer ;-)

    Fast gissa om jag blev lättade när du mailade och sa att de kommit fram!

    Hade ju klurat på en lösning, men nu ska du få nåt annat kul i stället ;-)

    kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)