fredag 17 april 2009

Scraphörnan lo tävling #1

I helgen är det värstaste cc helgen... å jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med mig =). Har börjat idag med att göra denna till scraphörnans blogg cc. Haka på du å vet ja´.. all info finner ni i bloggen som finns här.
Första tävlingen som kom ut var en skiss... en trevlig sådan. kravet var minst två foton, sen var det valfria dekosar. Mitt resultat blev så här...


Lite detaljbilder

sytt (förstås) å lilla nyckelpigan som e sååå söt


Kunde ju inte motså ett litet dekohörn iaf =)

Å så en närbild på de fräna spiralerna i metall.
Måste bara här lägga in att et rillat in lite awards också... å jag har inte glömt bort det... ska ta tag i det i helgen... med allt annat som jag också ska göra.. så för att hinna med allt jag vill, så får jag nog skippa sömnen =D... Två cc, Moas träning med landskapslaget, jobb på skolfotbollen och så islandshästtävlingar.... å jag vill ju vara med på allt.... Har någon av er där ute nåt bra tips på hur man köper sig mer tid?? Nä, nu har jag inte tid att sitta här... tillbaka till pyzzlet ;)
Blir nog rätt flitigt med uppdateringar här i helgen, så välkomna åter!!
Kramiz Maja


13 kommentarer:

  1. Vilken läcker LO! Helt underbart dekorerad, Så snyggt med blomman under pappret.
    Tror det enda du kan göra för att få mer scrapping-tid är att skippa sömnen! Jag är så imponerad hur mycket du hinner med på så kort tid!

    SvaraRadera
  2. Alldeles underbar!
    Älskar färgerna!!!

    Lägger in den hos mig nu!

    Du har massor med tid haha, låt maken dra hemlasset den här helgen ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. men gud vad fiin LO! så fin och "vårig", o helt underbara färger! det e så kul att kolla i din blogg då du alltid visar så fina saker! :)

    SvaraRadera
  4. Wow Maja...Vilken FIIN LO du fått ihop!!Gillar den jääte JÄTTE mkt, verkligen. Det strålar vår/sommar om den. Fina blad:-) Allt är så vackert på den. All lycka i tävlingen!!Kraam

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du också har pyssel och fotboll som intressen. Jag arbetar som specielpedagog på en fotbollsskola!

    Försök att inte stressa för mycket under helgen!!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  6. Oh, så fina blommor och vilken härligt glad vårkänsla jag fick av färgerna.

    SvaraRadera
  7. OJ wow så fin, underbara färger!

    SvaraRadera
  8. Lovely...jag är så impad över hur du hinner med allting!! :)

    SvaraRadera
  9. Så härlig LO! Älskar verkligen de vackra färgerna i den! Och du dekorerar ju ALLTID så underbart!!

    SvaraRadera
  10. Härliga färger igen och charmiga dekosar. Fotona är ju underbara också. Ha ett skönt veckoslut! Kram, Pyzzlan

    SvaraRadera
  11. HÄRLIG layout! Och så har du nåt att hämta i min blogg....
    KRAM!

    SvaraRadera
  12. Underbar! Vilka härliga, glada färger!

    SvaraRadera
  13. wow! underbar LO!!! så himla härliga färger och söta dekosar! man blir alldeles glad av den! :-)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)