torsdag 23 april 2009

Vårtecken

Nu känns det som våren kommit även till oss. I dikes kanterna blommar tussilgon och kvällarna börjar bli varmare och ljuset framför allt!! Så skönt med ljusa kvällar =)... Det har varit riktigt skönt att få jobba på stallet denna vecka... Som jag skrev igår så blir det inga nya saker här i bloggen... men bjuder på min vår lo som är gjord till Tant Scrappas poängjakt. Kom inte på pallplats.... men precis bakom ;).. Är hyfsat nöjd över denna iaf. Vårkragen är en av mina absoluta favoriter i rabbatten på våren... å redan nu fast snöhögarna ligger kvar så har dess mörkgröna bladverk vuxit upp och förgyller min gård med lite grönska.


Lite detaljbilder på ett dekohörn... hmmm så olikt mig.. INTE!


Lite detaljer på de utklippta blommorna som jag tyckte var såååå söta.



Ja, det var allt för idag.... Här ska jag nu ut på scrappletar jakt med svägerskan... vi ska på loppisar. Sen blir det till att vara ute i det fina vårvädret... Måste bara packa lite också och scrappa ett namnkort till helgens träff =)... Å det ska bli sååååå roligt =D. Ha en fin torsdag allihopa! Å kul att du kikade in! Kramiz

14 kommentarer:

  1. Såå himla fin LO! Visst är det kul & se hur olika alla layouter blir fast med samma material. Läckert med limeskivorna, dom gillade jag,massor!

    kramkram!

    SvaraRadera
  2. Så herlige blomster!!! En skikkelig glad LO!!!:)

    SvaraRadera
  3. Supersnygg! Jag gillar verkligen dina dekohörn! :)

    SvaraRadera
  4. åh vilken fin! så.. ja.. vårig! du lyckades verkligen fånga den känslan med både bild o färger o dekos! tycker också att de små söta urklippta blommorna är ursöta!

    kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Jättensnygg! Jag gillar hur du placerat de små blommorna, de liksom klättrar uppför hela LO:n.

    SvaraRadera
  6. Åååhh...vad det du som gjorde den här!!! Hi,hi, ja se...
    Den är absolut lööövely!!
    Åh, tänk om jag kunde hänga med på loppis... Vi har så dåligt med sådana häromkring :(
    Tänk att få skrota runt på en riktig loppis, fylld med smått scrapkrafs *drömmer*
    Lycka till i sakletarjakten!! ;)

    Kramar!!!

    SvaraRadera
  7. Du är så duktig! LO:n är verkligen jättefin! Det är så härlilgt med vår!!!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  8. Super vårig LO!Jätte fin..:-)

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni hittar nåt skoj! Kram

    SvaraRadera
  10. Snygg och jag gillar verkligen dina hörn! :)

    SvaraRadera
  11. Ojojoj, så många fina saker du hunnit skapa sedan jag var här sist. Ursäkta min frånvaro, men tiden springer iväg för mig just nu :-) Den dära lo´n längre ner med rock nånting var ju kanonbra! Den fastnade jag för direkt!
    Hoppas kvällen blir bra!
    Elisabeth

    SvaraRadera
  12. Ojj vilket härlig vårig LO...Häftigt med citronskivorna:-) Söta blommor också:-) Kraamen

    SvaraRadera
  13. Helt fantastiskt underbara på alla sätt, wow!!!!!!

    Kram

    SvaraRadera
  14. superfräck, vårig och en glädjebomb!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)