måndag 6 april 2009

En rörig LO


Denna har jag haft liggande läääääänge =D... tänkte jag skulle visa er något som jag är grymt missnöjd med, innan jag slakter loen *hihi*... Denna skulle vara till Stellas Winterfuns lift. Men jag skickade aldrig ens in den. Det jag vill säga är att alla dessa fiiiiina mönstrade snirkliga "bakgrundspapper" är ju sååå snygga, men JAG kan inte använda dom =D. Så nu tar jag reda på det som går från denna LO och resten hamnar i rundarkivet.. Det jag nu undrar är... Brukar ni göra så??? Rädda det som går och slänga resten?? Lämna gärna en kommentar här om hur du gör med misslyckade alster... om ni nu gör några sådana.... jag gör iaf rätt många =/
EDIT! Tusen tack för kommentarerna till denna lo och alla tips jag fått.. har nu ändrat mig och kommer inte att total slakta denna =)... utan fixa med smärre förbättringar... Så ni kommer att få se denna i en ny tappning istället. Blev så inspirerad av alla era ord. Tack än en gång=)

15 kommentarer:

  1. NEEEJ, vad då? Den är väl int alls misslyckad!!! Tycker den är cool! Du ska absolut inte slänga den!

    Jag brukar inte slänga några LO:s fast jag blir missnöjd... Jag har också det där bakgrundspappret men jag har aldrig kommit mig för att använda det ännu. Det är faktiskt ganska svårt att scrappa med.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte alls att du behöver förkasta den där Lo´n. Även om den inte är i den stil du brukar göra så är den väldigt fin...lite extra blommor brukar rädda den flesta av mina misslyckade alster ;-)
    Det har hänt att jag slaktat någon lo och byggt om helt och hållet med nya papper och annat material om jag blir helt missnöjd med det jag har gjort. Jag vill ju faktiskt kunna titta på den sen också ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag håller fullständigt med dig att ju "färdigare" bakgrundspappren är desto svårare är de att jobba med. Jag brukar ofta ta bort eller flytta saker på mina LO'n efter att jag lagt dit dem. Ibland ser jag först när jag bloggat nåt att sidan inte är i balans. Då funderar jag hur katten jag inte sett det tidigare.

    När det kommer till denhär LO'n så tycker jag absolut inte att du skall kassera den. Om ett tag kan du småle åt den ifall du inte gillar den idag:-) Oooops, dethär blev långt.

    SvaraRadera
  4. Men, vännen....jag kan inte se att den är misslyckad!!! Fast tycker man inte om den själv, så gör man ju inte. Om du upplever den för rörig med bakgrundssnirklarna kanske ett enfärgat papper delvis kan täcka det??? Som sticker upp bakom fotot??

    Tycker inte du ska slakta den :(
    Ja, det är så jag oxå gör med de jag är väldigt missnöjd med, och som verkligen stör mig. Räddar det som räddas kan... Det har hänt med ett par stycken, jag försöker dock behärska mig bara för att de oxå kan vara kul att ha kvar.

    Nu måste jag gå till vrålande o bråkande kids. Varit på Öppis idag, de har blivit helt helt vilda - aldrig aldrig blir de så på dagis. Lär nog inte gå igen...:/ Orkar inte *s* Men solen kom fram!!! :)

    Och massor grattis till dig oxå!!! En underbar LO, och så mycket du, med birdisar o allt ;) Ska bli så roligt att se vad du skapar för Stellas, här så småningom :D

    Och jepp...vi ses i Blåkulla *s*

    Kramar!!!

    SvaraRadera
  5. Först, mellerst och sist av allt; Den ÄR INTE misslyckad!!!!

    Punkt. SLut.

    Kram på dig.

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att den var vacker!

    Sen brukar jag bara låta mina misslyckade vara.. Som de är.. Någon annan brukar ju gilla dom.. men mina mest misslyckade är ju från början då man inte var så himla duktig på det här.. *s*

    SvaraRadera
  7. Hejsan skippa det svarta pappret utan sätt det hela bara på ett orange cardstock som du ev kanske kan använda lite stämpeldyna på med välidgt lätt hand och flera tag till du tycker det blir bra så blir det oranga ite så lysande...och ta bort det rosa och blå samt ugglan så tror jag den kan bli riktigt bra...lite mer tips där...

    Hoppas du inte misstycker kring tipsen...men jag vet att du inte kände dje nöjd och ibland kan man behöva ett par andra ögon nästa gång så kommer jag till dej...pappret är skitsnyggt så det borde gå att få till det...

    SvaraRadera
  8. Vilken layout då?!?! Jag ser då ingen misslyckad! =O Den är ju jättehärlig!!

    Men jag vet precis hur du menar. Har själv lagt ut layouter som jag varit mindre nöjd med och fått så många fina kommentarer =O Man blir förvånad!
    Men jag har aldrig "slaktat" någon. Kanske jag försöker piffa till den med att sätta dit något annat eller täcka över...men inte plockat sönder. Och har jag varit rejält missnöjd har ingen fått sett den, men dom finns här hemma att beskåda..hahaha..
    Skriver ut ett nytt foto bara och gör om allt.

    Och nu är det ju så att layouter kan ju se heelt annorlunda ut irl än i en blogg.

    Kramar till dig!

    Snart ses vi! ;)

    SvaraRadera
  9. Hejsvejs!!

    Jag tycker först o främst att Du inte ska slakta den absolut inte!

    Jag tror att som någon sa i tidigare inlägg att en fotomatta säkert skulle lugn intycket =)

    Jag slaktar aldrig det jag är missnöjd med....vilket händer allt som oftast. I bland kan jag ta fram det o rådfråga andra o ibland kanske bara en liten förändring som behövs för att det ska bli bra.

    Spara den är mitt råd =)))))
    Jag skulle gjort en svart fotomatta under fotot det är mitt tips!

    Kram//Mia

    SvaraRadera
  10. Den e tokläcker ju!!! Ser ut som ngt jag hade kunnat scrappa ihop själv. Alltså min stil. Du får då iaf inte slakta den!!
    Jag har bara kastat en enda lo sen jag började scrappa för över 4 år sen.
    Har flera jag inte e så nöjd med, o några som inte ens e klara. Men de gör inget. De säger ngt iaf.


    Kramiz ♥

    SvaraRadera
  11. Hmm, om den här är misslyckad tro vad mina är då? :)
    Men jag ska hålla med om att det var ett besvärligt ( och snyggt) papper att scrappa med.

    SvaraRadera
  12. Inte alls misslyckad! Den är ju jättefin!!

    SvaraRadera
  13. Jag gillar dina röriga LO. Tycker att färgen på den är helt enkelt underbar....SNYGGT. Gillar ramen skarpt.

    SvaraRadera
  14. näääääää inte alls rörig utan helt i min smak...
    fotot syns utmärkt och sedan kan ögat få leta sig igenom alla detaljer och vackra ting!!

    uuunderbar enligt mig - för den går helt i min smak!! :D

    kram kram

    SvaraRadera
  15. Hej Eyovine!

    Jag har en liten överraskníng till dig i min blogg! =) Vill oxå tacka för alla gulliga hälsningar hos mig, det betyder mycket att få lite varma ord när allt känns tungt! Glad att det finns så underbara människor som du! =)

    Lo.n är supersnygg måste jag säga! ;)

    Ha en bra dag, kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)