onsdag 8 april 2009

Kort som Lotterivinst =)

Inas fotbolls förening ska ha en liten happening och behövde lotterivinster.. Varken jag eller maken jobbar någonstans där det naturligt finns saker att sponsra med , så jag skapade några kort och gjorde i ordning ett litet kort kit. Korten är helt textlösa och går i antingen turkost eller rosa. Helt enkelt ett gäng bra att ha kort. Blev så inspirerad efter besök i stämpelbodens blogg, där de gjort kort med "falsk akvarell" teknik så jag var bara tvungen att prova!! Tyckte det blev rätt läckert.. Superenkla kort att göra många av =)





Här ett försök till att förpacka det snyggt också =D... behöver nog träna lite mera, men det får duga... sen ska riiby gård också sponsra med en turridninig till lotteriet. Borde ju räcka tycker jag... ganska många hundralappar är det värt.. turridningen alltså inte mina kort ;).
Nu ska jag passa på att scrappa lite innan jag ska skjutsa mina barn till bussen. Dom ska åka till sin far i Piteå över påsken. Tack för att ni kikade in.... återkommer snart igen =)
Kramiz Maja

15 kommentarer:

  1. Härliga kort! Men du lyckades ju i alla fall komma med någonting i sponsring!

    Ja, visst är det roligt att göra kort! :D

    SvaraRadera
  2. Halloj i dimman!

    Det är blir SUPERFINA vinster det...

    Tack för de fina och bästaste vinsterna...

    Kramiz
    Camilla å resten av laget

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt det blev - måste nog försöka testa det där själv nån gång! Jätteläckert!
    Kram M

    SvaraRadera
  4. HImla fina kort! Misstänker att du kommer med de finaste lottvinsterna! =)

    kram kram!

    SvaraRadera
  5. Fiin fina lottovinster:-) Smart idé!!Kraam

    SvaraRadera
  6. Sååå fina! Jätteläckra. Men hur funkar den tekniken tro?

    SvaraRadera
  7. Åhhh vilka fina kort.....kommer att bli populära vinster =) jättebra idé att sponsra med kort till ett lotteri.

    Glad Påsk!!
    Kram//Mia

    SvaraRadera
  8. Jättesnygga! Var köper man lotter? =)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Blev ju sypersnyggt!!! Vilken bra vinst, jag antar att det är första pris, va?!?!?!?!

    Pust!! Hoppas hinna/orka scrappa ikväll, de senaste dagarna har varit...galna? Mycket? Hur uttrycka?? *skratt*

    Ha en riktigt Glad Påsk, vännen!!!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  10. Så mycket finare vinst än någon reklamgåva från ett företag. Lyckans den som vinner korten. Ha en riktigt skön påsk! Kram Pyzzlan

    SvaraRadera
  11. Va fint och vilken rolig ide att sponsra med kort!
    Önskar dig och din familj en härlig påskhelg!
    /Hella

    SvaraRadera
  12. Jätteläckra kort! Lotterna kommer att gå åt som smör=D

    Glad Påsk och kram

    SvaraRadera
  13. KANONFINA vinster - jättesnyggt tycker i alla fall jag.

    SvaraRadera
  14. Vilken bra ide´superfina priser!!! Helt underbara kort! Kramar!

    SvaraRadera
  15. Vad fina dem blev, säkert mycket uppskattade!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)