söndag 19 april 2009

Scraphörnan kort-tävling #2

Inne hos Marit gällde följande för kort-tävling 2... Inga figurmotiv (stämplar då ), minst två mönstrade papper, inga köpta blommor i övrigt fritt. Hoppas nu att utstansade blommor är ok =)... annars så får jag räkna mig som diskad =D.. Valde att göra ett kort utan text, men satte dit en liten biljett som jag kan skriva på sedan när jag vet vad jag ska använda det till. Å så här blev resultatet...


Är ju småtokig i pippisar... så jag var bara tvungen att klippa ut denna ur ett pink paisley papper =D... Tyckte om att jag fick det så färgrannt.

4 kommentarer:

  1. Helt UNDERBART!! Bara ÄLSKAR kortet!!

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Jag älskar nog ugglor lika mycket som du.
    Har ju en del papper med det i shopen, sheers mm.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är ju ett HAPPY-card! Gillar blandningen av prickar och ränder. Vad betyder BOM i LO-utmaning nr 3?

    SvaraRadera
  4. Älskar det här kortet!! :) Färgerna, upplägget, ugglan :)

    Kramar!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)