onsdag 15 april 2009

Scrapjakt på stellas

Hakade på Stellas långkörar tävling, som kommer att pågå 6 veckor. Man får en utmaning per vecka. Första veckan skulle man scrappa en åsikt. Så här blev mitt resultat.



Ligger just nu efter första veckan på delad tredje plats *glad*.... Denna vecka är uppgiften att scrappa på temat ögon. Har redan postat mitt bidrag, men kan inte blogga den förrän efter deadline som är på söndag. Haka på ni också vet ja... tävlingen hittar ni i Stellas forum
Nu måste jag krypa i säng.... Jag å småtrollen har varit ute i tre timmar idag. Värstaste fina vårvärmen hade vi idag. Så jag å Leo premiär åt utomhuslunch idag. Såååå mysigt så =).
Tack govänner för titten... I morgon kommer en ny lo... som jag gjort till Method playground.. måste bara fota den först. So stay tuned =). Natt gott!
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Du är nog helt grym på att hinna scrappa du! Härlig LO i underbart våriga färger och du - jag är av fullständigt samma åsikt som du! Ha en bra dag! Kram, Pyzzlan

    SvaraRadera
  2. Så vacker!! Älskar verkligen färgerna i denna.. såå vackert!

    SvaraRadera
  3. Super LO, förstår verkligen att du kom på en 3:e plats! Grattis!
    Men jag trodde att man fick lägga ut LOn i bloggen innan bara att man länkade till stellas?

    SvaraRadera
  4. Den är helt fantastisk!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Ahh, blommorna är tillbaka:) Tänk att den tanken kan se lika lätt ut som ett sommarmoln.

    SvaraRadera
  6. Såå härlig och vårigt skir. Gillar din åsikt, så sant så sant....

    SvaraRadera
  7. Grattis till tredjeplacering efter första veckan! Den är ju underbar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)