måndag 6 augusti 2012

AJ sida inspirerad av åskovädret ;)

Igår åkte jag iväg till en Sussan och lekte lite med färger. Hon gjorde en tavla och jag denna Art Journal sida. Vi har haft lite lätt ostadigt väder de senaste dagarna med massor av regn och åska. Inspirerad av dessa naturens krafter så vart denna sida så här...






Idag väntar jag finbesök av bästa Cattis och hennes söner. Det ser ut att bli finväder så vi har laddat för en dag vid havet. Ska fixa ihop matsäcken till oss och sedan drar vi ut direkt de kommer. Till kvällen lär det bli lite pyssel =). Tack för titten!


Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Ännu finare i verkligheten Maja! ÅÅÅ vad roligt det var igår,. Jag har drömt om mixed media hela natten!!

    SvaraRadera
  2. Åh, en sån häftig sida!! Jag kan riktigt 'se stormen riva'.Härligt mixed mdia arbete!!

    SvaraRadera
  3. Ibland är det bra med fisigt väder, man får skapa loss utan att få dåligt samvete. Gillar skarpt det där trädet och allt som händer runt omkring. Skitsnyggt med andra ord! :))

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)