söndag 19 augusti 2012

Pion och Riddersholm för Mollys

Godmorgon på er. Idag visar jag en layout gjord för Mollys Scrapbooking med ett foto på mina små från midsommar.... här sitter de faktiskt på det gamla dasset uppe på Norra stadsberget, där vi firade midsommar i år. En layout med mycket Distress Ink.



Bättre sent än aldrig har jag kommit på att det är kul att göra vimplar som dekorationer =) och gärna i olika former och storlekar. Notera även att denna layout inte har en enda blomma!! Jag kan ibland lyckas med det också ;).

Idag är det ju dessutom söndag så vi på Allt om Scrap bjuder på en söndagsbilaga med temat skolstart/nystart. Klicka på loggan så kommer du till tidningen.



Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Denne LOen er jo alldeles vakker og kul samtidig. Masse sjønne detaljer og helt perfekt uten blomster :)
    Ha en fin søndag 

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken härlig Layout!
    Ljus och vacker!
    Härlig känsla över den!

    Kramar Lisa.

    SvaraRadera
  3. *kärlek* älskar verkligen älskar dessa färger, så fina och jordnära och så foto av dina killar på dasset! Ljuvlig layout Maja! xoxo

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)