fredag 10 augusti 2012

Systrar

Idag visar jag en layout till ytterligare en utmaning... nämligen augusti skissen inne hos Sketchbook 365. En härlig  skiss som tvingade mig att tänka lite annorlunda mot för hur jag brukar när jag scrappar. Jag hade superskoj när jag gjorde denna och vart riktigt nöjd med resultatet också.




Mycket 3D kuddar gick det åt till denna, använde också några dies till fotot, fotomattan och de gula vimplarna. Har en del dies men jag glömmer oftast bort att använda dem. Så nu kunde jag stilla mitt dåliga samvete för "onödiga" scrapköp ;P. Jag har använt mig av Crates papper i serien "Pretty Party" som du kan hitta hos Mollys Scrapbooking. En rolig sak jag gjorde på denna var att skära ut hjärtat ur det mönstrade pappret sy på spets tyg och lägga en cardstock bakom.  Något jag gjorde lite nu och då för några år sedan... fast då utan att lägga papper bakom, så jag liftade mig själv helt enkelt. Här en layout där jag gjort så, en layout från 2009 som jag fortfarande gillar massor =)



Tack för titten!
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Beautiful and peaceful! Lovely lo!

    SvaraRadera
  2. Så flott denne var ! Elsker oppsettet og bildet var så herlig!

    Ha en flott week end! :)

    SvaraRadera
  3. Urläckert!! Älskar upplägget och färgerna.

    SvaraRadera
  4. Oh jaaa! den HÄR är verkligen supervacker! gillar det rofyllda fotot och krumelurcirkeln runt runt runt. Så fint med spetsen och cardstocken bakom. Färgerna är verkligen så läckra också. Ska bestämta hasta över till Mollys och se vad hon fått i butiken. Pusspuss

    SvaraRadera
  5. Very pretty take on the 365 sketch. I love it!

    SvaraRadera
  6. WOW Gorgeous LO Maja! I love how you interpreted the sketch. TFS X

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)