fredag 17 augusti 2012

Sommarvärmen...

... har lyst med sin frånvaro mest hela sommaren. Men denna vecka då jag börjat jobba så är det hett! Tror inte vi haft så många sammanhängande varma dagar alls... förrän nu då ;). Så grattis till er som fortfarande är lediga. Tänkte ni skulle få se en somrig layout idag. En layout jag gjorde till förra söndages bilaga av Allt om Scrap. Vår Leo på vår favvo strand "Oxviken".




Äntligen är det fredag och första veckans slit på jobbet känns... allt bärande och kånkande av möbler, kartonger och för att inte tala om städningen av kretsloppshuset. Där e mellan har vi lyssnat på rektorns tugg och jag höll iaf på att somna flera gånger ;). Hoppas på en bra vecka till veckan och att vi får tid att planera det pedagogiska arbetet! Men nu ska jag njuta av en skön helg och hoppas finvädret fortsätter. Hoppas solen lyser på er också =)


Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. So pretty, I love all the color, and layers :)

    SvaraRadera
  2. Happy and bright! Lovely details :)

    SvaraRadera
  3. For en herlig sommer vakker LO. Her er det best å scrappe sommer minnene for å kunne huske at vi har hatt sol og sommer i år. Liker bildet du har brukt her og alle de farge rike detaljene :)

    SvaraRadera
  4. En helt underbar layout! Superläckra färger som verkligen passar underbart till det somriga fotot! Som vanligt så är alla detljer just på rätt plats och jag kan bara förundras över hur du får till det :) Och blir även nyfiken denna gång på vad du använt för papper :)

    Ha en toppen lördag kusinen! Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)