söndag 26 augusti 2012

Primas PPP för augusti

Denna månads färgschema inne hos Prima var en riktig utmaning. Men jag är glad att jag gav mig på den för annars hade jag aldrig kombinerat alla dessa färger! Tycker själv om slutresultatet. Fotot är på Leo från i somras då vi lekte i sanden på stranden.






Som ni ser igen, så är jag fortfarande insnöad på cirklar ;).  Pappren jag använt är från Primas Almanck kollektion. Lite blandade blommor, canvas och papperfjärilar. Allt från prima. Masken är också Primas som jag använt tillsammans med Distress Ink Pad och Ink Blending Tool. Färgen är Broken China. Jag hade gjort hela layouten klar limmat dit alla dekorationer, foto och papper men kände mig inte nöjd... Layouten kändes formlös och spretig. Då kom jag på att jag kunde brodera en cirkel som ramade in det hela lite bättre... Just detta med inramning med cirklar verkar jag inte kunna vara utan just nu ;).

Så var det ju söndag igen då... och en ny söndagsbilaga av Allt om Scrap ligger i bloggen. Missa inte den!




Tack för titten
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Just det här är dagens uppgift för min del. Håller helt med du, skulle aldrig kombinera dessa färger på egen hand men du har lyckats jättefint! så milt och så himla vackert! gillar maskningen, så mjuk komplettering liksom den handsydda cirkeln som verkligen är pricken över det hela. xoxo

    SvaraRadera
  2. Great page and such lovely colours ;)! <3

    SvaraRadera
  3. Greate job on your circle theme, love the stitched on. Lots of artsy embellishments, love the colours :)

    SvaraRadera
  4. Åh sh*t vad snyggt! Älskar swirlen i bakgrunden, har du använt distressers eller mist?! Och de fina fjärilarna är en favorit hos mig också!

    Tack för titten Maja, kan tillägga att du inte missat något heller för jag har knappt scrappat och än mindre bloggat något under sommaren :)

    Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)