torsdag 23 augusti 2012

Liten blir större

Idag kommer ytterligare en layout jag gjort för Little Yellow House Kits med det underbara augusti kitet. Vår minsting som nu tycker han är så stooor. Visst har han vuxit på sig och klarar av bra mycket nu... men för mig lär han alltid vara liten ;)




Här har jag sprejat med mist och stämplat med min nya favvo stämpel och dtaljerna har fått sig distress Ink på kanterna. Temat cirklar fortsätter... Inser när jag sitter här och schemalägger inlägg att jag är helt insnöad på cirklar på ett eller annat sätt... hoppas ni står ut ;)

Tack för titten!
Kramiz Maja

6 kommentarer:

  1. Väldigt härlig LO!
    Älskar färgerna och upplägget!

    Kramar Lisa.

    SvaraRadera
  2. Underbart läckert, så fräscht med det vita och blågröna tillsammans. Snygg bakgrund och pappersblomman med knappen är verkligen pricken över i:et. Vad fint du format fotot med ett rundat hörn!

    Ha en härlig dag, kram!

    SvaraRadera
  3. Jag blir mållös över dina fina layouter!! Du är fantastiskt duktig!!!

    SvaraRadera
  4. En aldeles nydelig LO. Flott oppsett og Friske farger og veldig søtt bilde. Liker papir blomsten du har laget :)

    SvaraRadera
  5. Cirklar är aldrig fel! själv är jag en fyrkant och helt besatt av raka linjer. Riktigt riktigt fint med de mjuka färgerna och backgrundsarbetet. Gick det bra med skolstarten igår? Tack gullungen för att du lät mig veta om Prima June PPP, var övertygad om att de hade glömt det hela. kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)