lördag 11 augusti 2012

Lill Rocker

Idag får ni se en layout gjord för Little Yellow House Kits. Vill du veta hur jag gjort bakgrundspappret, kan du kika här! Vår minsting som visar trix han lärt sig av sina äldre systrar ;)




Här hemma hos mig har jag städat som en tok idag. Börjar jobba på måndag och då har jag ett behov av att ha lite mer ordning omkring mig, då mitt ordningssinne starkt påverkas av hur trött jag är ;). På semestern är jag inte lika stressad av att det är rörigt... Så det blev en liten makeover i hallen ;)  Så här såg det ut före!


observera julpyntet som hänger kvar ;)

Så här blev det efter. Har velat göra denna förändring ända sedan vi bytte TV möbel. Så det jag nu gjort sittbänk av är helt enkelt vår gamla TV möbel ;) och kuddar från Ikea.


Naturligtvis gjordes en stor utrensning av saker som låg framme ;) och det trista är att om bara ett litet tag kommer det se ut som på den första bilden igen.... men man får njuta så länge det varar =). Är det något rum i huset som gör mig galen så är det hallen! Vår är dessutom väldigt opraktisk och för liten för att fungera för en stor familj. Men nu vart det iaf bättre. 

Tack för titten! 
Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Den här är bara såååå läcker Maja!! Jag älskar när man använder svart som kontrastfärg!!! Och hallen=WOW! Tack för tumhållningen men ingen veckans favvis, var ju förra veckans TCR. Men denna veckan hade de ju också en oemotståndlig så jag skall nog göra ett bidrag då med:) Massor av kramar!

    SvaraRadera
  2. Åååå, så söt han är! Och layouten är så fin! Elise saknar Sam massor! =D

    Så snyggt det blev i hallen!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Så utrolig flott side dette var :)
    Herlig med det runde bildet....med taggete kant :)
    Herlige farger i grønt og orange og de rennende stripene.

    Også ble gangen din veldig flott etter rydding da :) :) :)

    Ha en fortsatt god helg :)

    SvaraRadera
  4. That layout is gorgeous! The texture of the background is so pretty.

    Love the addition of the bench. It is our kitch counter that is the catch all here

    SvaraRadera
  5. Ha ha julpyntet har jag fått undan, så där slår du mig! men uj uj så fin hallen blev! vi som inte ens har ungar, har det rörigt ändå. Vaffö gör di hallarna så pyttesmål?! Guuu så tuff han är er lillkille, yeah!! jätteläcker LO! xoxo

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)