onsdag 3 juni 2009

Du och jag Ina

Efter några loer med lager på lager så ville jag nu göra nåt annat .... igen!! Blir så fort trött på mig själv =)... Här en somrigt rosig lo på Ina och Leo. Det riktigt syns hur mycket dom faktiskt tycker om varandra... Titeln du och jag Ina är ispirerad av Emil i Lönneberga. Det berömda uttrycket "du och jag Alfred".
Har använt ett Wellum papper från Webster pages och klippt ut blomdekorationerna. En bård från Webster pages och två band. Fjärilarna bara tokgillar jag =)... å dom kommer från petaloo...



I vanlig ordning så har jag tagit lite detaljbilder... först en närbild på wllumpappret som är sååååå fint. Har klippt ut lite olika delar som jag här satt ihop.



Här bara en liten bild på lager effekten av dekorationer och band.



Denna har jag hunnit göra i morse... Sam vaknade redan före 6!!! Å på morgonen är han rätt lugn så jag kan sitta å scrappa och han leker på golvet. Rätt mysigt faktiskt... Mindre mysigt är det nu... Han bara skriker i mitt knä... har burit på honom i en timme... å han vägrar sova!! Bäst jag tar hand om honom lite bättre nu...
Tack för titten =)
Kramiz Maja

20 kommentarer:

  1. Jättevackert! Färgerna kompletterar varandra pefekt! Rosa och grönt ät sommar!

    SvaraRadera
  2. Vacker och stämningsfull.

    Kram therese

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Känns sommarlätt på något sätt. Me like. Och bilden är ju som sagt underbar =)
    Kramen

    SvaraRadera
  4. jösses så vacker! Elegant, enkel men ändå romantisk!!!!

    SvaraRadera
  5. OMG!! Så vackert! Det webster pappret måste jag bara köpa så får jag göra en scraplift. :)

    SvaraRadera
  6. Jättefin LO! Fjärilarna är ju bara för söta! mmmm...
    Hoppas lille Sam sommnar;)
    kram kram!

    SvaraRadera
  7. Ljuvlig, lika skir som försommargrönskan - och jag håller med om fjärilarna! Dessutom ser de ju så innerligt glada ut. Nu kokade kaffet över - suck...
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  8. Å vilken mysig. Känns verkligen fräsch tyccker jag:-)

    SvaraRadera
  9. Kanonsnygg, vännen!! Helt enkelt underbar...

    Tror jag fick precis det där vellumpappret från Magdas, men har inte vågat använda det än :P
    När jag väl vågar det, så liftar jag med all säkerhet idén att klippa ut bitar ur det :)

    Tack för inspirationen!!

    Kramarna!!

    SvaraRadera
  10. Du gör så vackert hela tiden! Nu hamnar du minsann på min lista...

    SvaraRadera
  11. Ååååh, vilken underbar LO!!!! Den lånar jag gärna som inspiration nästa gång jag ska scrappa ett kort, om jag får!

    SvaraRadera
  12. Minialbumet är såååå fint! Vilka underbara färger du fått ihop! Och din lo är bara jättefin! Fast jag tycker inte att du behöver vara trött på dig själv:) Kramar!

    SvaraRadera
  13. uuuunderbart underbart!!
    :D så vackra detaljer och så fin stämning i LO:n så jag tappar hakan!! :D

    Du är grym tjejjen!!

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  14. Ja visst tröttnar man på att göra samma stil efter ett tag. Väldigt lyckad LO. Att fotot är underbart gör ju den inte sämre direkt. Härligt med sådan kärlek och närhet! Kramar

    SvaraRadera
  15. Hur snygg som helst!!!
    Gillar alla detaljer men att den ändå är "enkel" :)

    SvaraRadera
  16. Oh my god! Behöver samla mig lite nu tror jag... Det här är så vackert.. såååå vackert!!! Det där wellum-pappret har jag aldrig sett förut! Så läcker effekt det blev!!! O alla ljuvliga färger tillsammans! O fjärilarna!!! Lööööv 'em! O inte minst fotot! Fotot är helt fantastiskt! Vännen, helt ärligt nu, jag är heeelt förälskad i den här!

    Kram på dig för att du gjort mig glad nu!

    SvaraRadera
  17. Underbar! Älskar färgerna, vellumet, pärlorna, spetsen och fjärilarna - det gör sig så fint mot det vita. Fantastisk helhet=)

    Kram

    SvaraRadera
  18. Fantastiskt fint!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)