tisdag 30 juni 2009

Du gör mig glad

Hej hopp.... igen =)... uppdatering nr2 idag...... inte illa.... kan ni gissa att jag inte är någon stoooor soldyrkare =D. Håller mig gärna inne mitt på dagen när det är som varmast.. å vad passar då bättre än att scrappa!! Gjorde mitt bidrag till Scrapperiets sommartävling. Del två vara tt tolka en kortskiss... å jag som inte gillar skisser blev tokförälskad i denna skiss... sen hjälper det ju till att jag fick en ny stämpel med posten igår =).. Denna fiiiiina stämpel från Greeting farm hittar ni inne hos Scraphörnan.

Har färglagt med promarker... å nu när jag börjar få lite koll på blender pennan vill jag ha tombow pennor... Varför är det sååååå???? Att man alltid vill ha det man inte har?? Eller så väljer jag att tolka det som att jag vill bredda mina kunskaper inom färggläggning *hihi*. När jag blir lite "rikare" ska jag köpa på mig ett gäng tombow pennor.... dom finns också inne hos scraphörnan......

Igår damp ju mitt första dt kit från scraphörnan i brevlådan..... å det var sååååå mycket fint... men än så länge har jag bara klappat lite på grejjerna... väntar på min uppenbarelse för dessa papper ;)... Å så har jag ju till augusti på mig att skapa.... Nä nu ni gott folk.... ska jag dricka lite vatten.... gör det ni också!!!

Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Ljuvligt kort!! =D dom där stämplarna är ju så söta=) Jag väntar hem 5-6 stämplar från gorjuss girls kollektionen imorgon!! *lycka*
    Man kan ju använda både tombows och Promarkers! Fast jag kan erkänna att sedan jag fick mina TB så har jag inte tittat år dom stackars PM...får lite dåligt samvete =)

    Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Härlig tolkning av skissen! Jo det hjälper säkert på inspirationen att få en så söt stämpel! :)

    SvaraRadera
  3. oj vad du hinner med mycket i den här sommarvärmen! jag får ingenting gjort! nu när maken är på semester ska vi helt plötsligt umgås o hålla på o hitta på saker.. trams.. jag vill scrappa! :-D

    gillar alla alster som vanligt! lite extra gillar jag "nästan tonåring". underbar design!

    kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag är egentligen ingen soldyrkare heller....men jag känner nästan ett litet tvång att vara ute när det är så fint....fast visst hade jag hellre velat vara inne ibland och scrappa.....

    Ett UNDERBART sött kort!!!!! Grönt är ju min favofärg så detta är helt i min smak:) Stämplen är ju för söt med....tror visst bestämmt att en sån skulle trivas hemma hos mig...tror inte du det??...hehe..

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Vilket sött kort! Jättefin stämpel som du har färglagt jättefint! =)
    Håller med du,siesta på dan måste man ju ha!;)
    kramkram!

    SvaraRadera
  6. Så mycket fint du har gjort sedan sist jag hade tid att kommentera! Gillar dina lo´s jättemycket, främst den med en ljushårig kille på...så snyggt!
    Jättesött kort du har gjort....Jag brukar få scrapblock när jag får hem nya saker, men på dig verkar det bli tvärtom :-)
    Hoppas allt är bra och du får en skön kväll!

    SvaraRadera
  7. Det bara sprutar ur alster ur dig just nu! :D Härligt att se för en annan som inte hinner hälften så mycket som jag skulle vilja ;-) Underbart kort med en supersöt stämpelflicka (är så sugen på de där stämplarna men har låtit bli än så länge. Suget blev ju inte mindre nu kan jag säga!). Och vilka härliga LO's du gjort!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)