tisdag 9 juni 2009

Ett gäng loer och ett kort..

Jag vann ju en gäst dt hos Stellas i winterfun tävlingarna.... å för ett tag sedan fick jag ett härligt kit med papper från MakingMemories Just chillin girl och annat smått och gott... Å detta är vad jag gjorde utav det.. vill ni veta mer om hur jag gjort och vad jag använt... kan ni kolla här.

Å vet ni... det bästa av allt är att här hemma ligger ett nytt kit och väntar på att bli scrappat =D... min gäst dt för 3:e platsen i scrapjakten =D... så det kommer mera....











Nu ska jag fixa lite frukost..... sen bär det av å skjutsa Ina till skolan inne i stan.. tur att det snart är sommarlov, så blir det mindre köra med bilen... sen väntar tvätten.. å så borde jag kanske städa lite också... mina föräldrar kommer i morgon.. bara tråksaker som hopar sig *suckar*... Ja inte tråkigt att mina föräldrar kommer, men det andra ;).
Tack för titten!!
Kramiz Maja

11 kommentarer:

  1. Äntligen va ;)

    Du vet vad jag tycker om dina superbraiga alster..Så himla snyggt! }=}

    Och vet du vad!!! Jag hittade en liten bukett rosor i den där burken som jag visar i bloggen nu!! såna små som jag fick av dig! *superglad*

    Kramkramkram!
    ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  2. Vackra, vackra Moa. Schysst dubbelmening i titeln på Leos LO och Sam ser verkligen superkoncentrerad ut. De är sååååååååååååå fina alla tre alstren. Grattiskortet är ljuvligt - lyllo den som får det. Kram

    SvaraRadera
  3. Utrolig flotte layouter!!! Du er så dyktig!!!:)

    Pay it forward fungerer helt fint i Sverige også:) Send meg adressen din du:)

    SvaraRadera
  4. Gillar dessa massor!
    Särskilt de två översta föll mig i smaken:-)
    "Chill" har jag tittat på flera gånger redan. Urfin!

    SvaraRadera
  5. Åh, va fint du har gjort - grattiskortet är superfint! tokgillar också "vårkillen", har du klippt en ram, eller? Supersnyggt är det i alla fall!

    Har jag inte lagt till dig i min blogglista så gör jag det NU!
    Kram!
    /Nenne

    SvaraRadera
  6. Ojojoj vilka superfina alster!!! You go girl!!!

    SvaraRadera
  7. Jaa Maja...Vad ska man säga??Så fint så fint så fint så fint!!Sååå UNDERBARA alster:-) Chill är ju verkligen woow!!Kraamar

    SvaraRadera
  8. Jättefint alster allihopa! Grymt bra du är! =)
    kram kram!

    SvaraRadera
  9. Ljuuuvliga LOs!! Nu vill jag pyssla!!! =D Har du någon tid?

    Kram!!

    SvaraRadera
  10. Du är helt otroligt bra! Så massa underbara LOer du har gjort, jag är helt imponerad! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Vilka alster!! Wow, sådan inspiration jag får, när jag nu äntligen hinner titta in hit igen.

    Tack, vännen!!
    Du råkkar min scrapvärld :)

    Kramarna till dig!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)