fredag 26 juni 2009

Gårdagens plaskande =)

ja igår plaskades det hemma på vår gård från morgon till framåt middagstid... Å lyckan var som störst hos de små trollen när stora syster klev i den lilla poolen ... å när leo sedan fick stänka ner henne och kasta vatten var lyckan total!! Samsi tog det lite lugnare och betraktade mest spektaklet till storebror =D



Leos sista små trix innan vi gav oss för dagen... Tycker jag var lite duktig som lyckades fånga honom i luften *hihi*


Dagen idag verkat inte bli sämre.... så vi gör väl en upprepning av gårdagen =)... I morgon ska jag göra nåt kul..... Jag är bjuden hem till sötaste Cattis på tjejfest!! Det ska bli sååååå himla kul. Har inte varit på fest på 4år.... å tjejfest minns jag inte ens när jag sist var på en sån.... undrar om jag vet hur man gör??? *hihi*

Soliga morgon kramar på er/Maja

4 kommentarer:

  1. ÅÅhhh vilka härliga sommarbilder!!Ser framemot att se LO.s om detta...Spec de två sista korten...Med rubriken plask ellr liknande...;-) Kraamar!!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder =D! Och du ser ut att ha en massa mojo till övers, för flera personer ser det ut som! Har kikat igenom alla inlägg och förundras över dina snygga layouter i olika stilar. Wow, säger jag bara, du är så bra!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Vilka fantastiska foton! Helt sjukt somriga och glada - gillar djupet i dem. LO:n med sydda rosor är kalas! Njut av solen och ha en riktig turbofest - själv ska jag krypa i yllekostymen på jobbet... Kram!

    SvaraRadera
  4. Underbara sommarbilder! n Så härliga färger och så snyggt fotograferat då man ser vattendropparna. För att inte tala om hoppet ner i poolen! Läckert!

    Ha de så gott!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)