torsdag 25 juni 2009

Sommar sommar sommar....

Kom på mig själv igår att jag återkommer till denna rosa,grön vita färgkombo! Gillar den. Den känns så sommarfräsch.... inspirerad av gårdagens väder.. tror jag.. för fotot är egentligen allt annat än sockersött... men tyckte kontrasten blev rolig. Har låtit skaparglädjen härja fritt här =D... Akvarell, mesh, craclepaint, chalk,sömmar lite notpapper och ett Prima journaling card... å så massa dekos förstås.. Gillar själv resultatet.



Här en närbild på mina målade, sydda små rosor



Här syns meshen, craclepainten och chalken .



Titeln är skriven med Websters alfabete storytellers. MIN absoluta favorit just nu!



Å sist då mitt blomhörn =)




Idag kommer min kompis från Göteborg på besök... å vi ska nog försöka ta oss ner till sjön å bada med små trollen... eller så plockar vi fram lilla poolen hemma.. får se hur det stämmer med sovtider å så... en underbar dag väntas iaf =D.. Hoppas er dag å blir somrigt härlig! Å har ni ingen sol på er så kan ni ju alltid scrappa!! Inne på scraphörnans portal finns en härlig skissutmanig... Vill du dit så Klicka på loggan i högermarginalen. Tjingeling!

Kram Maja

12 kommentarer:

  1. Men du!!!!! Den här var helt otroligt fantastisk!!! Vilken läcker layout!!

    Gillar ALLT på denna! ♥

    Ta me dig scrapgrejerna och kom på fredag istället ;)

    Kramis!

    SvaraRadera
  2. WOW, den här var verkligen superfin! Såå fina färger och dekos. Underbart med ett sånt foto till de här dekorationerna.

    SvaraRadera
  3. !! Jag är stum!!
    Dom rosorna är såå läckra, vad jag önskar att jag kunde brodera..
    Fantastisk lekfull LO och vilket härligt kort! En av det stiligaste LOer jag har sett. :)

    SvaraRadera
  4. Shit vilken cool LO!!!Man blir ju stum den är såå ljuvligt coool! WOW säger jag bara;-) Kraam

    SvaraRadera
  5. Meeen kvinna du får mig alltid att börja dräggla så fort jag kommer in hit.
    Så supernajsiga detaljer så.
    Älskar det sydda på - varför gör jag aldrig det?? För lat?? Ingen symaskin heller... :P hehe

    Å hela upplägg samt foto - supersnyggt!

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  6. Herreguuuu vad läckert!!! Man kan ju inte se sig mätt på den. Helt underbar lo ♥

    SvaraRadera
  7. OMG!!! Helt fantastisk!! Du är så enormt kreativ, bara hur du målar och syr på dina LOer...så snyggt!

    Färgerna är helt underbara, ja!! :)

    HOppas ni har det supermysigt!!

    Kramarna!

    SvaraRadera
  8. Jösses vilken fin och välarbetad LO.
    Förstår att du är nöjd, det ska du vara.

    SvaraRadera
  9. Underbart vacker! Älskar alla små detaljer!

    SvaraRadera
  10. pang, hakan i bordet! Såååå ball!! Du är verkligen kreativ! Kul med alla detaljer och tekniker! Kramar!

    SvaraRadera
  11. WOWm så snyggt: älskar alla detaljer och det målade och och och - ja ALLT! Du är fantastiskt duktig!!
    Kramen!
    (Och jag gillar inte heller att sola, tycker bara det är jobbigt med den här värmen)

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)