måndag 8 juni 2009

en treårings världsbild =)

Hann snabbscrappa i morse. Jag som inte egentligen är en lift människa.... har nu kommit på att det är rätt kul... Hittade en lift inne hos Magdas som triggade igång mig... Liftade ramen och hur jag lagt titel och text...resten har inga större likheter =D



Historen bakom detta foto är ett sånt riktigt "moment". Det var en helt vanlig dag då vi var ute och lekte och jag hade kameran med mig... tog massvis med bilder denna dag... helt plötsligt när Leo sitter på Ina så sätter han för hennes ögon och säger precis det titeln på loen säger "du får se bilden sen.... det blir en överraskning". Jag och Ina fick oss ett gott skratt. Är inte en treårings tankar fantastiska så säg!!

Tack för titten....
kramiz Maja

16 kommentarer:

  1. Hårlig LO och härlig kommentar!! *skrattar* Klart han tycker det ska bli skojj å se mammas foton och scrapp sedan... Ungar ääälskar ju sånt!! :P hihihi

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen inne i en bra period nu! Allt du skapar blir helt fantastiskt! Denna är inget undantag! Älskar den! O historien.. haha.. ja.. man blir alldeles varm om själen när man läser den! Vilken liten goding! :-D

    Kramen!

    SvaraRadera
  3. HÄrligt kort! Jaa, barns tankar är verkligen underbara! =) Jättefin å lekfull Lo!
    Ha en härlig dag !
    kram kram!

    SvaraRadera
  4. sååå roligt
    perfekt sätt att spara minnet på!!!

    SvaraRadera
  5. Mmm, superljuvlig! Gillar dina pappersswirlar grymt mycket - liftvarning. Kram

    SvaraRadera
  6. Härligt lekfull lo och foto!! Kramen!

    SvaraRadera
  7. TACK för din härliga layout! Den är verkligen superduperläcker!!
    /Annika - Magdas

    SvaraRadera
  8. Treåringar är bara bäst på roliga kommentarer.... jag *ler* stort över denna lille killes spontanitet
    Jätte fyndigt! Underbar LO på en familje händelse. Snygg ram och snyggt med rubriken så som du gjort
    Kram kram Aase

    SvaraRadera
  9. Kikade in hos dig, vet inte riktigt hur jag hittade ut. Jättefin sida i alla fall!

    SvaraRadera
  10. Jag slutar aldrig förvåna mig över hur du hinner scrappa med så många järn i elden. Kikade just in på Stellas och såg dina alster där. Kanonfina!

    Man kan ju inte annat än skratta åt denhär LO'n. Den är ju bara för skön helt igenom!

    SvaraRadera
  11. Åh va härlig! Älskar färgerna och titeln o hela journalingen. Barn i sin bästa ålder: 3-4 år har jag alltid hävdat! *myser*

    Tack!
    /Nenne

    SvaraRadera
  12. Super stilig LO! Fantastiskt kul titel och den ramen var ju pricken över i!

    SvaraRadera
  13. Haha..underbar kommentar och så underbar LO!

    SvaraRadera
  14. Vilken härlig layout och coolt foto! :D

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)