måndag 22 juni 2009

Såååååå söt! =)

Min kära man målade igår kväll... så då vart jag ju sååååå ensam, å blev bara tvungen att scrappa ;D.. Vi hade en fantastiskt fin dag igår må jag säga. Vi var ute och pulade på ute på gården och barnen lekte så bra... en riktig sommar idyll! Min man höll således ångan uppe ända till sena kvällen.... men det gjorde inte jag. Jag gick in å pyzzlade lite istället. Så som motpol till förra inlägget så har jag scrappat en nöjd liten Sam istället. Vår solstråle... så som han är för det mesta numera... bara han får som han vill *skratt*
En färgkombo som jag aldrig använt förut (tror jag) å med rätt mycket rosa!!!! Gillar iaf slutresultatet. Å det var helt enkelt bakgrundspappret från Little yellow bicykle som fick bestämma färgerna =D.



Vad vore ett blogginlägg utan detaljbilder??? Inte lika roligt (iaf för mig ).



Här en närbild på lite lager på lager... Har använt min spellbinder die för att göra den lilla bruna scalopped cirkeln. Tyckte det gick så bra ihop med bakgrundspappret. JB månadskort... glömde ju ringa in datumet... gör det sen.. orkar bara inte fota om.



You Doo fjäril med pärlfloss "svans"... en ide jag tagit av Alex.. såg det inne hos henne för ett tag sedan. Wellpappen har jag målat med rosa akryl, craclefärg och chalk.



Å så mina blommor i hörnet!! Det har blivit som en tvångshandling!! Kan inte låta bli att trycka dit blommorna =D

Så vad ska ni ha för er idag då??? Här lyser solen och det verkar bli en riktigt härlig sommar dag =).. Jag ska nu fixa frukost, och väcka Moa. Hon skall vara med småtrollen så att jag får åka ut till stallet och rida... innan det blir för varmt!
Sedan blir det nog till att slappa hemma i solen... eller ja, jag sitter hellre i skuggan... Önskar er alla en fin dag!

Kramiz Maja

15 kommentarer:

  1. Jättefin LO ! Snygga färger å läckra detaljer...
    Idag tänkte jag ingnorera det fina vädret å sätta mig vid scrapbordet istället.. Har ju abstinens nu när jag inte har scrappat på flera dagar.. =)
    Hoppas ni får en fin dag,
    kram kram!

    SvaraRadera
  2. Jättesöt lo! Gillar verkligen färgkombon!
    O han är verkligen en sötis!

    SvaraRadera
  3. Pratade nyss med dig och jag kan skriva det här med ;) Jättesnyggt!! Du kan allt du. Och Rosa fixar du galant!

    Jag kommer hitta på en utmaning till dig, som du kan ta med dig hem efter du har varit hit.
    Jag ska klura ut något jättesvårt hihi..om det nu går. ; )

    Ha en fin dag!
    Kramar/Cattis

    SvaraRadera
  4. Jag gillar dina blomhörn - superfina! Vad är det för bokstäver, är det de där stora arken från Websters? Har kikat på dem men inte beställt ännu...men de är såå fina!

    SvaraRadera
  5. En jättehärlig layout med så fina färger och detaljer! :)

    Jag har också en solstråle här hemma när han får som han vill. Annars kan det bli helt hysteriska utbrott :) Det är inte lätt att vara liten!

    Kram Karolina

    SvaraRadera
  6. Så underbar LO med massa fina detaljer!

    SvaraRadera
  7. Å så fin, en riktig vitaminkick! Färgerna är ursnygga! Många fina detaljer också och "fjärilssvansen" var läcker=)

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Såå har du gjort det igen...
    fått mig att tappa hakan alltså!!
    Underbart med råsa till pojkLO... Gillar när det inte blir så traditionellt.. :P

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  9. Åhh, vad fin! Gillar sol och skugga på fotot och målandet på wellpappen. Den bruna runda grejen är också perfekt. Nu ska vi till banken och sedan hämta grus. Kram

    SvaraRadera
  10. Superfin!! Så mycket volym och 3D i den! Och underbar färgkombo

    SvaraRadera
  11. Supersnygg LO!! Så fin effekt av all lager på lager och pärlsvansen till fjärilen är ju helt genial!
    Kram från mig! :)

    SvaraRadera
  12. Jättefin LO med många mysiga detaljer!

    SvaraRadera
  13. Åh vad fin, vilka färger!! Och underbara detaljer!!

    Och tack söta du för goa kommentarer i min blogg:)

    SvaraRadera
  14. Hatar att vara borta från bloggvärlden! Vad mycket fint man missar då!

    Den här är helt underbar! Älskar hur du har lekt med wellpappen. Slutresultatet är sååå snyggt!

    Kramar från Värmland!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)