torsdag 11 juni 2009

Picnicen scrappad =)... å KAOS IGEN!!!!

Scrappade vår pannkaks picnic här om dagen... Fick bli ett bidrag till Skisstävlingen inne på Veckans skiss... Har ju lite svårt att jobba efter skisser.. fast jag gärna vill =)... så denna blev väl inte så lik, men jag har iaf haft skissen som utgångspunkt.



Sen har jag fått en KAOS till av rara Cattis =)... Kolla in vilket underbart kort!!



Å så har hon skrivit så här



Fick ju en Kaos av gulliga Alex föra bara några dagar sedan.... det kortet hittar ni här, så jag Slår helt enkelt ihop dessa två.... å skickar den vidare till tre nya!
Detta är en sååååån otroligt fiiiin award ( tycker jag ) för man får ett riktigt kort i brevlådan =D.. Å post är alltid roligt... Så här skriver Yoli som är grundaren av denna award:
KAOS= (tagit från Yoli´s blogg)

"KAOS(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)En levande logga som sänds till någon man uppskattar.Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.Å på dessa ska ens egen stil, eller spcialiteter finnas med.Varje KAOS-award innehåller:
Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn


Storlek: 10x15cmSedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.Kanske skiva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem."

Jag skickar denna gång denna vidare till:

Lillblomman
För att hon gör så underbara, ofta blommande, välarbetade layouter och kort. Allt hon gör är bara sååååååå vackert.

Smultronpia
För att hon har en sån cooool stil och gör så imponerande doodlingar så att jag tappar hakan var och varannan gång som jag kikar in i hennes blogg

Joggemia
För att hon har en sån härlig grafisk stil i sitt skapande. Blir lika förundrad varje gång över hur hon kan få det sååå snyggt med sååå lite!! Dessutom gör hon superfina skisser.

Om ni tre vill mejla mig era adresser , så dimper det snart ner ett kort i era brevlådor. Min mejladress hittar ni i marginalen till höger.

Det var nog allt för idag.... Nu ska röjja leksaker å så småningom natta barnen.... så att jag får sätta mig å scrappa lite =D... Mor, far och mannen i mitt liv är på golfbanan... underbart tycker jag... för det ger mig lite egen tid. Tjingeling!!! Å så är jag jätte super glad.... å bär på en HEMLIS!!! Det ni ;).... får ni höra mer om en annan gång =P. Tack för titten!!

Kramiz Maja

15 kommentarer:

  1. Vilken härlig LO på picknicken och väl värd är du alla KAOS i världen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis och Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO med härliga färger!

    SvaraRadera
  3. For en herlig layout!! Den var virkelig flott!!:)

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig LO!
    Grattis till KAOS nr 2 :-)

    SvaraRadera
  5. Grattis till KAOS-awarderna!! Tyckte LO:n var superfin.

    SvaraRadera
  6. Superfin LO och grattis till KAOS-awarderna! :)

    SvaraRadera
  7. Jag är inte förvånad att vi är många som vill skicka KAOS till dig! Du är ju för underbar! Älskar den här färgglada skapelsen! Så himla söt LO! O tittar man bara lite längre ner i bloggen hittar man nåt totalt annorlunda, men ändå lika underbart! Du är helt fantastisk Maja! Glöm aldrig det!

    Kramiz!

    SvaraRadera
  8. Men oj!! Vad glad jag blir! :) Har helt missat detta med KAOS!! Tack snälla! Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Härlig LO...Man blev verkligen glad av att se den!!:-)

    GRATTIS till KAOS nr2!!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Men vad söt du é!!! Tack! Hoppas att jag hajjar detta nu:) Kramen!

    SvaraRadera
  11. Åh, tokälskar din LO!! Vilka färger, vilket bus... Oj, det riktigt rycker i pysselfingrarna :) Tack!!!

    Och grattis till KAOSet :)

    Kramarna till dig!!

    SvaraRadera
  12. Superduperläcker layout!! Och vilket snyggt kort! =O

    ;)

    Kramis!

    SvaraRadera
  13. Riktigt sommarfräsh LO! Diggar den röda bollfransen till den gula wellpappen!

    SvaraRadera
  14. Tack söta du....vad glad jag blir över dina fina ord!!!!!!

    Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)