onsdag 10 juni 2009

Livsnjutare


Det vart en romantisk halv vintage igår =).... Tyckte det gick så bra till fotot på min äldsta dotter. Hon är verkligen en livsnjutare och stressar inte ihjäl sig, om hon inte absolut måste. Gillar det här fotot taget på henne ute i trädgården. Har lekt lite med det för att ge det en lite mera vintage känsla.


Gillar att skära ut lite i bakgrundspappret och sticka in ett annat papper bakom. Tycker det ger en skön 3D känsla. Har gjort en dold journaling på denna... mina innersta tanker om hennes flytt tillbaka till pappa.... Hon flyttar nu i sommar...


Vad vore en sån här lo utan blommor..... ingenting ;)


Hittade ett gammalt gem som var lite gulnat som passade perfekt här... piffade upp den med lite charms.

Wellpapen har jag målat lite med blå akrylfärg och craclepaint. en liten diecut som jag chalkat och skrivit på..


Papprena här kommer från Maja design och Sassafrass.... Har rotat i mitt papperlager igen... Försöker beta av lite gammalt =).
Japs det var dagens alster till beskådan... Nu väntar hushålls arbetet... måste röja lite innan mor och far kommer.... vill ju inte ha osnyggt då =D... Annars ägnar mor min tiden åt att städa åt mig.. vilket iofs inte skulle vara helt fel.. men tycker det är trevligare om hon hinner umgås med barnbarnen. Far min å mannnen i mitt liv lär bo på golfbanan..
Regniga hälsningar till er... å tack för titten och alla fantastiskt gulliga ord som ni lämnar efter er. Blir såååååå glad!!!

Kramiz maja

22 kommentarer:

  1. Men ååååå!
    Vilken alldeles underbar LO!
    Du är ju så himla duktig!
    Tycker alla de senaste LO'sarna är ett klart steg uppåt! (Inte för att de var dåliga innan på ngt sätt, men dessa är ännu bättre;-))
    Supersnyggt.

    SvaraRadera
  2. OJJ Maja!!Detta måste vara den finaste LO.n som du gjort hittills!!Iaf i mina ögon eftersom detta är mer mot stilen jag äälskar:-) OCH du är så jävla duktig på den till på köpet...Allt jaa ALLT är underbart på denna:-O
    Kraamar

    SvaraRadera
  3. WOW, va fin! Du är ju jätteduktig på den här romantiska stilen också!

    SvaraRadera
  4. Det är inte shabby chick den här romantiska stilen heter? Oansett väldigt läckert! Fin effekt på fotot och så fint med pärlflossen som är runt blommorna.

    SvaraRadera
  5. åhhh så vackert...
    älskar de vita dekorationerna till... blir så skirt och vackert... :D
    Underbart foto på dig?? ja, fint är det iaf!! :D

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  6. åååh va fin den! Blommorna är verkligen underbara! Snygg detalj med gemet med charmsen i,läckert som bara den! =)
    kram kram!

    SvaraRadera
  7. Perfekt! Upplever precis vilsamheten och njutningen. Skööööööööööööön!
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Aaah!!! Underbaaar!! :)
    Vet inte hur många gåner ja tittat på den nu! ;)
    Älskar alla detaljer! Verkligen välarbetad och väldigt harmonisk!
    Må gott!
    Mvh Karin

    SvaraRadera
  9. Supervacker, både dottern och lon =)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Den är verkligen fin! Gillar hur du kombinerat pappren och fotovinkeln i sig ger ett fint djup. Hoppas inte dottern flyttar långt bort bara...

    SvaraRadera
  11. Men vad fin!! Åhh en riktig drömlayout! Älskar alla detaljer och olika lager. Sparar den här i min inspirationsmapp :)
    Åååh vad fin den var!
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Åååååh, en sån underbar LO!!!! Tänk om man själv skulle lyckas med ett sånt samstämmigt arbete!!! Känns som när jag är klar med en LO, att det inte finns något som hänger ihop i den...

    SvaraRadera
  13. Åååhhhar igen ;) Du är såååå himla bra!! En helt Underbar layout!

    Kramar!

    SvaraRadera
  14. Alldeles ljuvlig! Så finstämd och mjuk och ändå packad med detaljer!

    SvaraRadera
  15. Så vacker!

    Både dotter och Lo ;-)

    Underbar!!

    SvaraRadera
  16. He vännen!

    Underbar lo, precis i min smak! =) Hoppas att allt är bra med dig.

    Ha en bra dag, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  17. Underbar lo med fantastiska detaljer!!
    Denna kan man titta på lääääänge!
    kram Petra

    SvaraRadera
  18. Helt enkelt underbara....lämnade med i forumet.

    SvaraRadera
  19. Så himla fin LO!!! Du är verkligen en underbar scrappare!

    SvaraRadera
  20. Helt fantastisk LO, och så annorlunda mot pannkakspicnicen :) Alla detaljer, helhete...den är helt enkelt suverän!! Det finns inte ord...

    Kramarna till dig, vännen!

    SvaraRadera
  21. Jättefin! Är det efter en skiss med twist? Tycker jag ser likheter med den jag just lagt upp, lite roligt=D Men din är mycket finare, jag är värdelös på att lägga blommor i hög.

    KRAM

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)