måndag 29 juni 2009

Idag i min trädgård

Denna underbara skönhet har slagit ut idag =). Igår när jag gick å la mig var det fortfarande knoppar på väg att öppna sig.. Älskar Vallmo!! Alla sorter!! Är inte denna ljuvlig så säg...


Här syns hela plantan lite bättre



Gick en runda på "ägorna" i morse å såg att det inte är länge kvar till smultronen är mogna.. Riktigt godis för de små =)



Sist bjuder jag på min fantastiska snöbollsbuske... det är noken på vårt hus som ni kan ana lite bakom busken... Då bor vi i ett 1 1/2 plans hus.... så ni kan förstå att denna buske är stooooor. Den står alldeles intill huset också och fungerar som insyns skydd på vår uteplats. Den är sååååå vacker!!



Det var allt för nu... ha det bäst! Å tack för att du kikade in =)

Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Åååå vilken underbar vallmo!!! Jag har också en jätteläcker laxrosa jättevallmo hemma!!
    KUL att träffa dig i lördags!! :-)
    Kram Maria S

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad att jag hittat dig igen!! Och vad skoj att du också scrappar! Älskar din stil, du är så konstnärlig! Jag har lagt dig i favoriterna! Ha det gott! Bamsekram! /Annika Elgale

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar vallmo!!

    Får man tinga lite frön till hösten ;-)
    Älskar vallmo!

    Och snöbollsbusken är ju jätteläcker!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker trädgård du har! Det kan man verkligen sakna när man bor i en lägenhet..

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)