fredag 19 juni 2009

Sommartjej

Hehe... det blev ett litet inlägg idag också =).. midsommaraftonsmorgon... himlen är grååå och regnet hänger i luften... PRECIS SOM DET SKA VARA ;D... Familjen ligger och sover... ska strax väcka dom, sen blir det ut å plocka blommor. Bygga en liten midsommarstång... och bara njuta... men nu var det ju inte det jag skulle skriva om utan min nya LO som jag satte ihop igår kväll medan de andra såg någon våldsam film.. Har scrappat min fina Ina...


Lite detalj bilder följer fårstås... hittade lite rolig mosaik på panduro. Tyckte det passade bra här.


Lite målad chipboard från MR med stickles på.. å så en vacker brad från sassa frass.


Jag använder sällan overlay... men här kom en väl till pass, mera målad chipboard och så min favorit bokstäver just nu =)


Vad vore detaljbilder utan en closeup på alla blommorna =).. har för första gången använt min CB och stansat ut lite små blad....


Det var allt!Får väl önska er en glad midsommar igen då ;D.... Å så ses vi snart igen...

Kramiz Maja

12 kommentarer:

  1. Guuuuu vilket scraptemop du har, imponerad!! Så snyggt med den delade cirklen och blomkombon är bara underbar! Glad midsommar!!

    SvaraRadera
  2. Åh så underbar!!!!! Ha en underbar midsommar!

    SvaraRadera
  3. Den är sååå fin, så bra komponerad!!!

    Glad midsommar!

    SvaraRadera
  4. Jättehärliga färger! Och fåglarna i hörnet var såå söta. Var är det för dies du använt för att stansa ut bladen? Jag skulle vilja ha en sån också...

    SvaraRadera
  5. Fantastisk!!
    Stor Midsommar Kram till dig vännen! =D

    ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  6. Ljuvlig - som jag hoppas din midsommar blir. Kramar!

    SvaraRadera
  7. Du är bara helt otrolig!!! :) Du hinner så mycket, och allt blir så underbart!! Den här är så härlig, och som alltid helt fantastiska detaljer!!

    Har rast, så jag passar på att surfa ikapp lite ;) Svar på mail kommer oxå så småningom...*host*

    Vill önska dig och de dina en superhärlig midsommar!!

    Kramar i massor!!

    SvaraRadera
  8. superfin, man blir glad av alla blommor!

    SvaraRadera
  9. Härlig!
    Gillar att det ser ut som om Ina kikar fram bakom blommorna:-)

    SvaraRadera
  10. Åh den här älskar jag! Så underbara färger, former och detaljer!

    Hoppas att du haft en fin midsommar=D

    Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar layout!! Älskar dina fina detaljer!

    Kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)