lördag 27 augusti 2011

Akrobat Max

 Det är inte ofta jag får ta fram kameran när min tonårsson är närvarande. Men här var det ok att fota hans våghalsiga hopp på studsmattan. Det är med hjärtat i halsgropen som jag tittar på. Det är bakåt  och framåt volter och sido snurrar och gud vet allt! Ibland är han 5 meter upp i luften. Fattar inte hur han lyckas pricka mattan på vägen ner. Här har jag fortsatt att skapa med Shabby Grace, augustis shabby kit hos Mollys scrapbooking.





I princip allt är från kitet. Det jag lagt till är en mask, Distress inkpad, ink blending tool och bokstäver från October Afternoon allt detta finns  också  hos Mollys.




Tack för titten!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Läcker layout! Hihi, ja man får passa på när man får fota!

    SvaraRadera
  2. Jätteläcker vännen! Så fina färger och härligt med en lite romantisk till en stor grabb :) Ger mig hoppp ;) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilken harmonisk och fin layout.
    Massor med fina detaljer!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)