fredag 12 augusti 2011

Pysseldag idag med barnen

Måste bara visa lite foton från dagens aktiviteter. Lite bakgrund först till fotona.... Sam och Leos systrar är piercade och har en himla massa hål i öronen.... så när blingstenarna kom fram så hittade pojkarna på annat bus än att klistra på sina papper =D



Notera att dagen varit en "pyjamsdag" här är det strax före lunch och min grabbar har inte kommit i kläderna ens =) trots att vi hade besök av fina Tindra och hennes mamma. Tindra tyckte nog att grabbarna var lite stollig som pyntade sig själva... för hon koncetrerade sig på sitt kort.


Grabbarna hann med lite pyssel dom också. Dagens måste ha var stickles ;)


Eftermiddagen avlöpte i samma pyssliga stil... men då flyttade jag och grabbarna 1 trappa upp till mitt pysselrum. Jag fick scrappa lite och dom fick måla med vattenfärg. Hann göra en layout till Primas BAP denna månad... men jag har ännu inte bestämt mig vad jag tyckte om den... kanske ni får se den i morgon ;)



Tack för titten!
Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt att pyssla med barnen
    Härliga bilder

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att pyssla med barnen! Ska bli spännande att få se din BAP. Hoppas hinna med en jag med. Bara semestern tar slut ngn gång;) Hi, hi...

    Kramar!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)