lördag 20 augusti 2011

Bakom mina solglasögon

En "klassisk" svensk sång av Docenterna ;) har jag scrappat om. Utmaningen inne hos Once Upon a Sketch just nu är just att ha med en bit av en låt man gillar som journaling. Jag valde denna sång då och ett foto på Moa från vår semester trip till Stockholm. Skissen var kul att jobba med och är tokkär i mitt  bakgrundspapper =). Tycker det blev en härlig kontrast till det blommiga mjuka Glitz pappret.





Här hemma har vi haft en mysig lördag. Började förmiddagen att shoppa kläder med min tonårsson. Vi gjorde riktigt bra köp. Gällde att passa på att fylla på hans garderob när jag väl fick med honom. När vi kom hem hade min man gräddat våfflor till lunch, sen tog vi en liten lunchvila med småpojkarna och såg på Mamma Mu och Kråkan. Tror till och med att jag somnade en liten stund.... Grabbarna och pappan satte sig sedan för att bygga lego och kolla på V75. Då kände jag mig lite överflödig och smet upp till scraprummet och gjorde denna ;). Nu ska vi grilla lite kyckling till middag. Det blev regn bara för att vi SA att vi skulle grilla. Men vi trotsar vädergudarna och grillar ändå! Tack för att du kikade förbi =)


Kramiz Maja

14 kommentarer:

  1. Åh vilket härligt bakgrundspapper!!! Passar verkligen utmärkt till det övriga på layouten. *gillar massor*

    Kram

    SvaraRadera
  2. Beautiful lo and fun mix! Love it!

    SvaraRadera
  3. Görasnygg layout! Fräckt med bakgrundspapper.
    kram kram!

    SvaraRadera
  4. fräckt med bakgrundspappret! Snyggt, lycka till :)

    SvaraRadera
  5. What an awesome take on Nadia`s sketch!
    Thank you for playing along at OAUS! ~Gerry~

    SvaraRadera
  6. Oh what a gorgeous layout - love every element.Thanks for playing along with us at OUAS
    xxxx

    SvaraRadera
  7. Älskar den!!!
    Så coolt med tegelstenarna och dina underbara 'flower clusters'.
    Thanks so much for playing along at OUAS!!!

    SvaraRadera
  8. Wow! this is beautiful! I love the colors and the design!!!Thank you for playing along at OUAS!

    SvaraRadera
  9. Love the background and all those fun elements! Thanks for taking part in our challenge at OUAS!!!

    SvaraRadera
  10. this is stunning.. love the brick wall as background paper.. lovely embellies too!!

    SvaraRadera
  11. I love this layout! The brick wall is so great!! Thanks for playing at Once Upon a Sketch!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)