lördag 6 augusti 2011

En perfekt dag...

... är en dag med er. Denna har jag gjort till Once Upon A Sketch utmaning, där man just skulle skriva om en perfekt dag. Fotot på mig och pojkarna är taget när vi var på Frösö zoo som verligen var en toppen dag.




En frossa i Sassafrass Lass. Har haft dessa papper liggande ett tag för att de var så fiiiina, någon som känner igen det?? Har gjort någon layout tidigare av dessa papper, men ville sedan hålla på det vackra. Men jag har bestämt att så ska jag inte göra längre, bara att använda upp allt!!! Tyckte dessa glada papper passade så bra till den glädje dessa två ger mig och den glada dag vi hade på Frösö.

Vill ni se mera av vad jag skapat kan ni kika i Creativicas blogg =).  Tack för titten! Önskar er alla en underbar lördag.


Kramiz Maja

8 kommentarer:

  1. You did fantastic job with the sketch at OUAS! Thank you for playing along! ~Gerry~

    SvaraRadera
  2. Beautiful page, and thanks for playing along with us at OUAS!

    SvaraRadera
  3. Jøss, for en flott blogg jeg kom over her. Veldig fin Lo. Herlige og sommerlige farger! Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  4. This is awesome! I absolutely love your take on Nadia's sketch! So glad to have you join us at OUAS!!!

    SvaraRadera
  5. What a lovely lo! You did a great job cutting out all those flowers...stunning! Love the look of your title as well! Tks. for playing along with us at OUAS!

    SvaraRadera
  6. I love your take on the sketch! It is so bright and fun!Thanks for joining OUAS!

    SvaraRadera
  7. Love all the Sassy goodness here :) Thanks for joining in at Once Upon a Sketch!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)