torsdag 11 augusti 2011

Vår lilla tänkare...

Fortsätter att skapa med Nook kitet  med MME papper och faktum är att ju mer jag tittar på papprena desto mer gillar jag dem =). Fast jag tyckte de var lite svåra först. Det är nog mest för att det är länge sedan jag använt så färgglada papper.  Jag har använt mycket dova färger på slutet... eller massor med turkost och rosa ;).  Här är i alla fall en layout om vår tänkare Leo som lyssnar till allt alla säger och försöker därefter pussla ihop sin världsbild.... så det gäller att vakta sin tunga som vuxen. Detta är även mitt bidrag till skissutmaningn på MME bloggen.



Tack för att du kikade förbi =). Fick mitt DT paket från Kada/ Creativica idag... jisses vad mycket godis... så nu tror jag minsann jag måste låsa in mig i scraprummet ett par dagar.... men jag tror min barn skulle misstycka då. Så det får väl bli som vanligt scrappa på kvällar/nätter..


Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Jättefin, tycker det var en härlig blandning av färger! Tack för inspirationen. Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)