torsdag 4 augusti 2011

En dag på Ulvön

Det är lite dåligt med scrappade alster här i min blogg just nu. Har nog utan att veta om det tagit lite semester =D. Har många scrapp projekt i huvudet så ni ska se att jag snart måste släppa ut dem. Men idag får ni se foton från det vackra höga kusten nämligen Ulvön!
Sam på båten.

Sundet mellan norra och södra Ulvön.


Ulvöhamn, som ligger på den norra ön.

Fina hus....

... och söta gator =)

Leo hittade en stor fin röd sten.... som fick bo kvar på ön.

Vi tog oss en promenad upp till lotsutkiken. En promenad över spångar, broar och dryga 200 trappsteg. Här uppe blåste vinden friskt och utsikten var fantastisk.

Här uppe tog vi oss en kaffe och glass och njöt en stund innan vi begav oss ner för alla trappor igen. Tänk att småtrollen också gick hela vägen! (Sam fick vi bära en kort snutt )

En magiskt vacker dag som jag gärna gör om fler gånger. Vi hann inte se just något av ön på de tre timmar vi var där. Nästa gång blir det nog en övernattning också =). Tack för titten!!

Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder. Krammm

    SvaraRadera
  2. Åhh, vad avundsjuk jag blir.. Ulvön som är så fint! Har varit där 2 gånger men inte efter att jag fick barn så vi kanske far dit nästa år. :)
    Önskar dig en fortsatt god semester!
    Kram/
    Ulrika

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)