onsdag 17 augusti 2011

Let´s get shabby #26

Var ett tag sedan jag gjorde utmaningen inne hos Let´s get shabby, men dennna var kul och lite utmanande. Du hittar allt om utmaningen här. Så här blev mitt bidrag. Utmaningen var "toile and tickar". Nybadade små sötloppor =)




 Det känns i både kroppen och knoppen att jag är lite ovan att arbeta hela dagarna. Och nu då man kommit halvvägs in i veckan så börjar tröttheten slå till rejält! Tror att jag bara ska ta det lugnt ikväll och slappa i soffan. Det är på gott och ont att ha lång semester. Jobbdagarna har iaf varit roliga och givande. Nu måste jag fixa lite middag till mina små hungriga vargar... Tack för titten!


Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Vacker LO! Jag gillar färgskalan!

    SvaraRadera
  2. So pretty, love all the butterflies. Great take on the challenge.
    Hugz, Z

    SvaraRadera
  3. Nydelig layout og sarte fine farger <3 - me like!

    klem

    SvaraRadera
  4. En otroligt vacker och harmonisk layout! Så snyggt med det maskade och ramen runt fotot!
    kram/
    Ulrika

    SvaraRadera
  5. vilken fin Lo gillar färgerna skarpt.

    SvaraRadera
  6. This is so pretty.
    Love the white against the blue

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)