måndag 29 augusti 2011

Systrar och Blues brothers

Igår hade vi tema på gamla foton och gamla minnen i söndagsbilagan. Detta var mitt bidrag. Jag och min syster på 70-talet. Vi älskade att klä ut oss i diverse utstyrslar. Här var det lite lättklätt ;). Ljuvliga Sassafrass papper tyckte jag gick fint ihop med 70-tals fotot.



Missade du gårdagens söndagsbilaga tycker jag du ska ta dig en sväng och kika på allt fint mina vänner skapat. Du hittar bilagan här.
Inne på 100% Norr är det en ny utmaning ute idag så den tycker jag också du ska kika på =)

Här är mitt inspirationsalster till den utmaningen.... att skapa i bara svart, vitt och turkost. Inte helt lätt tyckte jag...


Tack för titten =) Hoppas ni alla fått en fin start på veckan. Det har jag! Strålande sol och en fantastisk föreläsning på eftermiddagen... Nu blir det middagsbestyr! 


Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Vad kul det var att damma av lite gamla foton och scrappa :) Din är jätte mysig. Så snygg den nedre är, fint med de färgerna tillsammans!!!

    Kramkram Aase

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)