söndag 7 augusti 2011

Du är unik

Min första layout för Mollys Scrapbooking =). Ja jag har ett nytt DT uppdrag ifall ni inte läst inlägget tidigare eller kikat in hos Mollys ;). Denna layout är skapad av  augusti kitet Shabby Grace. Det mesta på layouten är från kitet. De små virkade sakerna är loppisfynd och de små bradsen från ett tidigare shabby kit. Whasitejp (som jag använt här) finns det flera olika  av inne hos Mollys.



Har använt min Prima mask (som jag är lite kär i ) och distressdyna med ink blending tool, och massor med sömmar. Fotot på Ina har ajg tagit när vi var i Stockholm, på Fotografiska, fast budskapet i layouten har inget med det att göra utan handlar om något helt annat ;). Tack för titten!



Kramiz Maja

10 kommentarer:

  1. Superinspirerande som alltid! Du är grym!!!

    SvaraRadera
  2. wow....denne er bare helt rå !!
    Knallfin altså !!!
    Takk for inspirasjon ! :o)

    SvaraRadera
  3. Stort grattis!!! Underbar layout....!!!

    SvaraRadera
  4. Gratulerar till nytt DT-uppdrag!
    Helt otroligt snygg layout, vilka fantastiska detaljer!
    Ha det så bra/
    Ulrika

    SvaraRadera
  5. Stort GRATTIS!!!! Har som väntat på att du ska börja designa där ;o) Du passar verkligen som handen i hansken i Mollys skrapbookings blogg och deras material ;o)

    Superfin layout!

    SvaraRadera
  6. Wow! This is simply gorgeous! Love the entire mix and design! Breathtaking!

    SvaraRadera
  7. Jättegrattis! Hon är klok som en bok den där Lilo och tar bra beslut:) Superfin layout med fantastiska detaljer! Kram kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)