tisdag 23 augusti 2011

BITW Dream challenge

Bird is the word är en trevlig sida där jag hittade denna utmaning, att scrappa till ordet dream. Hade detta foto på mig i tankarna och den titel jag valde.... resten var ett oskrivet blad. Satt egentligen och planerade för min bildlektion på skolan när jag helt plötsligt kom på mig själv med att kladda och kludda och skapa till denna utmaning =). Otroligt befriande var det iaf att bara låta det komma till mig. Annars har jag ofta en plan för HUR jag ska göra. Måste själv få säga att denna blev rätt cool. Kanske ska släppa lös konstnären i mig lite oftare ;P.






 Tack för titten =)


Kramiz Maja

12 kommentarer:

  1. Gör det! Släpp loss konstnären! Den här är fantastisk!

    SvaraRadera
  2. Ååå den är vacker som en dröm! Du har lyckats fånga drömmen!

    SvaraRadera
  3. helt helt UNDERBAR!!!! jag fullkomligt älksar den. tack för inspiration

    SvaraRadera
  4. Yes! Det ska du! Åååå så vacker layout Maja! Kramar!

    SvaraRadera
  5. Beautiful layout! I love the background and all the layering and distressing!Thanks for playing along at BITW!!!

    SvaraRadera
  6. WOW such a gorgeous LO Maja.. loving all the softness you have created with the textures and beautiful detail!! Thanks for sharing your creation at BITW :))

    SvaraRadera
  7. Så otroligt läckert!!
    Kram/
    Ulrika

    SvaraRadera
  8. Tycker nog att du släpper loss din konstnärliga sida i varje layout men återigen har jag en ny favorit hos dina layouter. :o)

    Supersnygg! Och så mycket snygga detaljer som du verkligen varje gång får på precis rätt ställe!!! Snygg, snygg, snygg!!! Och superfint foto på dig :o)

    Ha det bäst! Kram!

    SvaraRadera
  9. Such a dreamy effect with the textured background! Fabulous page, such fun to have you playing along at BITW :-)

    SvaraRadera
  10. This is one super pretty ultra talented piece of work here! Love it!! Thanks for playing at Bird is the Word :)

    SvaraRadera
  11. Men åååå, de är ju bara så himla ljuvlig!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)