fredag 19 augusti 2011

My girl

Har glömt att visa layouten jag gjorde till The color room denna vecka... inget märkvärdigt.. en enkel layout fast med blommor, förstås ;). Ibland är det kul att göra en layout som blir klar fort också... jag betraktade mig som en snabb scrappare förr.. men det gäller inte längre, förutom på denna då ;). Nu tar en layout MINST två timmar att få till... oftast längre. Men så alltså inte i detta fallet där jag bara gjorde utan att tänka så mycket =)



Nu ska jag stoppa i mig lite frukost och sedan åka till jobbet. Fattar bara inte hur fort veckan gått!!! Redan fredag. Men det ska bli skönt med lite helg =). Önskar er alla en fin helg! Tack för titten!

Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Trevlig Helg till dig också! och kan bara hålla med: "Vart tog veckan vägen". Våra elever började skolan igår. SÅ nu är det verkligen full fart.

    Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)