måndag 15 augusti 2011

Prima PPP " your smile"

Blir ett litet snabbinlägg så här på morgonkvisten. Det var inte helt lätt att kliva upp i morse ;). Dags för första arbetsdagen efter semestern... men det var ju inte det jag skulle skriva om utan om min layout som jag själv blev superdupernöjd med :). Hoppas ni gillar den också... Måndadens PPP hade ett härligt färgsprak och jag tänkte på den nya pappersserien Ruby violet när jag gjorde denna... Modellen en ohyggligt glad lite kille som åker stor båt för första gången. Lille Samsis leenden fårvåra hjärtan att smälta.






Önskar er alla en kanonstart på veckan =) Tack för titten!

Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. What a gorgeous and colourful layout!

    SvaraRadera
  2. Förstår att du är superdupernöjd, med all rätt. Helt underbar. Stora kramar!

    SvaraRadera
  3. Går ju inte annat än gilla :o) Super härlig. Många härliga blommor härligt upplagt!!!

    Kram

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)