lördag 13 augusti 2011

BAP för augusti

Gjorde Primas månadsskiss igår och den blev väl sådär. Älskar dessa underbara Botanical papper, men jag har ruggigt svårt att scrappa med dem. Bara inse att det inte är "mina" papper ;). När jag gjort denna klart kändes den dessutom så välbekant.... har mer eller mindre liftat mig själv =D. Kolla här. Fast å andra sidan så är skisserna rätt lika varandra.  Nog babblat här är den med mig som modell på fotona. En underbar dag på Waldemarsudde där vi bara var. Luktade på blommorna , strosade runt, solade på bryggan och tittade på alla vackra båtar.





Nu är det dags att städa kaoset uppe i scraprummet.... pojkarnas artisteri med vattenfärger satte sina spår där igår... sen är det planering för kommande arbetsvecka som gäller. Matlista, inhandla mat, tvätta pojkarnas regnkläder och jackor... det blev bara liggande i en hög när semestern kom.... Å så ska vi njuta av den fina dagen och grilla ikväll med goda vänner =). Vad ska ni göra en dag som denna?? Tack för titten!


Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)