måndag 1 augusti 2011

TCR #69

Återigen en layout till färgutmaningen inne på The Color Room. Jag gillar sannerligen deras färgkombinationer. Här har jag Scrappat mig och Sam.






Värmen fortsätter... underbart =). Efter en dag hemma med tvätt, disk och röj är det nu dags att åka ner till sjön och ta ett dopp... sen hem och fixa middag. Tänkte den skulle stå på bordet när mannen kommer hem så att jag sedan kan få lite pysseltid..... I morgon är han ledig och då ska jag försöka honom till Östrsund på dagsutflykt.... Tack för titten!

Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Jag gillar också deras färger... men jag hinner aldrig! Din layout är underbar!

    SvaraRadera
  2. Mmmm, vilka fina färger! och vacker layout! Gillar de små halvpärlorna på bokstäverna snygg detalj!

    Kram

    SvaraRadera
  3. jättesnyggt...älskar dom små molnen..är alltid impad när nån kan använda blommor som du gör. Dom liksom smälter in men skriker inte girly...har ännu inte bemästrat den konsten =)
    Ha de gott

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)