torsdag 29 april 2010

Älskade lillebror

Äntligen får ni se något skapat alster här ;). Har inte scrappat på över en vecka!! Vilket nästan måste betraktas som rekord =D. Denna är heller inte nygjord utan ett DT alster till pyssellyckan. Vill du läsa mer om vad jag använt kan du kika här. Fotot har några år på nacken. Det är Moa och Leo taget 2006. Lite kul är det att leta bland gamla foton också. För 2006 hade jag ingen aning om vad Scrapbooking var för något!


En liten detaljbild får ni också..


Tog mig faktiskt lite tid till scrap igår kväll. Abstinensen var allt för stor =D. blev en snabbscrap klar på 30 min! Kolla in i morgon så får ni se resultatet. Den vart rätt "omajig". Nopp nu har jag inte tid att sitta här! 11 kunskapsprofiler skall skrivas innan jag går hem idag... är iaf klar med alla nationella prov nu.. kanske skulle fira med ett glas vin ikväll.. ha det bäst govänner och tack för titten!
Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Den här gillar jag!!! =) Ja, vin lät gott. Så du frestas! ;)

    SvaraRadera
  2. Superhärlig LO!
    Jaaaa!! VIN låter himla gott ... jäkligt trist för mig att bäbisen inte har tittat ut än så jag oxå kan få vara med å dricka lite vin.. *bitter* hahahaha.. nä´rå..

    Hoppas du får en riktigt härlig Valborg,
    många kramar!

    SvaraRadera
  3. Superläcker! Gillar sömmen runt i en kontrastfärg! :-)
    Hoppas du unnade dig ett glas vin igår - det är du värd!
    Kram

    SvaraRadera
  4. En sån underbar LO, du gör verkligen Primas papper rättvisa! Och fotot är så fint!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)