tisdag 6 april 2010

Liftat Vibeke =)

Denna är då gjort för Allt om Scrap. Vi hade norskt tema och liftade olika norskor. Mer om det hittar ni här. Jag valde iaf att lifta Vibeke och denna LO. Det är väl egentligen mer en case än en lift. Ville försöka skapa med alla hennes underbara lager och detaljer. Det var roligt men svårt! Lyckades ändå inte klämma dit lika många pappers lager =). Hon är en i mitt tycke otroligt duktig och kreativ scrappare. Faktiskt en av de scrappare som inspirerar mig mest. Nåja slutbabblat här kommer layouten!


Ett par detaljbilder...




Då var påskhelgen över och vardagen rullar in. Idag kommer mina storbarn hem =D. Moa blir 16 år idag så det ska vi fira lite extra ikväll. Annars så njuter jag av mitt påsklov och fusksr lite på 2 CC som är i gång just nu. Men måste säga att detta med CC som jag varit helt galen i förut inte känns så inspirerande längre. Känner mig just nu bara låst om jag måste följa för många riktlinjer för mitt skapande =D... Jag har sååååå svårt att följa tävlingsinstruktioner. I helgen gjorde jag en LO till en utmaning... upptäckte sedan att jag tagit med saker jag inte fick ha med!! Som tur var passade den in i en annan tävling på den andra CC:n. Ibland ska man ha tur också!
Mina skapelser till CC:n får ni se en annan dag. Kul att du kikade förbi. Önskar alla en fin vecka!
Kramiz Maja

13 kommentarer:

  1. Underbart snyggt, jag gillar verkligen hur du fått alla mönster och färger att smälta ihop.

    SvaraRadera
  2. Älskar din den här layouten och jag har Vibeke som idol också. ;) Jag har anmält mig inne på Brunsons CC och hittills inte gjort en enda grej! Det börjar bli något slags vana det här, att aldrig skapa till en CC bara tro att jag ska göra det. Suck...

    SvaraRadera
  3. Superläcker! älskar alla detaljer, wellpapp på spets, häftat, å chipboard å tags å blommor å fjärilar å.... fantastisk!!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj vilken snygg LO! Himla läckert med alla detaljer å lagerpå lager som du är så vansinnigt bra på!
    kram kram!

    SvaraRadera
  5. Ja vibeke är fantastikt duktig men det är du också! Otroligt snygg LO det här, jag tycker att det blev en annan stämning när du har använt starkare färger än Vibeke.

    SvaraRadera
  6. Takk for de fine ordene dine, Maja!! Du inspirerer meg masse også. Jeg koser meg i bloggen din:)
    Liften din ble nydelig! Og enig med Ulrika - det ble en annen stemning i den:)

    SvaraRadera
  7. Vilken fantastiskt LO med många fina färger och detaljer!!

    La Vikinga / Charlotta

    SvaraRadera
  8. DU är verkligen grymt duktig på denna stilen, jag fixar den inte får inte till det alls. Vilken tur att man kan scrappa olika:=)

    Kram Aase

    SvaraRadera
  9. lika vackert som vanligt.. =)

    SvaraRadera
  10. Ååååh, den här är underbar! Gillar att det är så mycket av allt på den! Härliga färger också! Jag är såå avis på dig som hinner scrappa så mycket, jag vill också! :-)

    SvaraRadera
  11. Jag måste bara säga att jag tyckte mycket mer om din version! Så fina färger! Den är så glad och fräsch!

    SvaraRadera
  12. Den gjorde du bra, helt fantastisk

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)