söndag 18 april 2010

Mys i kuddhögen

Sitter och skapar till Nooks CC.. men måste säga att min snoriga hjärna inte riktigt är med mig. Jag blir inte nöjd med det jag gör, trots att utmanigarna är hur inspirerande som helst. Men denna visar jag iaf. Denna blev jag lite nöjd med... Utamningen var att använda glaze, stickles och glitter.... Fotot ät från i julas då vi hade så kallt och var tvugna att roa oss inne.. Vi byggde en stoooor kuddhög!! Här är det Sam som myser på.


Här frå ni se lite glitter, glaze och stickles ;). Klicka på bilden så blir den större..

Söndag var det också =). Ny söndagbilaga med Tim Holtz inspirerade alster. Klicka på loggan så kommer ni dit!


Själv ska jag hoppa i duschen och ta mig ner på byn och dricka kaffe hos vänner... Känner mig lite piggare idag =). Scrapp är bra medicin!! Soliga kramar till er alla, å jag tror inte jag smittar längre ;). Tack för titten!

8 kommentarer:

  1. Åh vad många fina LO'n du har gjort igen. Jag blir såå scrapsugen när jag tittar på dem. "Framtiden i sikte" är helt underbar! Tycker du lyckats fånga mönstret från fotot bra i denhär mysiga LO'n. Hoppas du känner dig piggare nu. Ha en skön söndag. Kram

    SvaraRadera
  2. Snygga färger och härligt dekorerad! Fin detalj med journalingen på 2 platser.
    Kram/Ulrika

    SvaraRadera
  3. En jättehärlig lo :-) och fotot är ju också helt bedårande :-)

    SvaraRadera
  4. Sååå himla fin! WOW vad du är duktig!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Så superläcker.... Gillar hur de lägger ut dina dekosar och snygga bokstäver med lite crackle lack på
    Var det inte lite lack även på de små rackarna ;)?
    Kram Aase

    SvaraRadera
  6. Klart scrap är bra medicin!!! Speciellt för oss som får njuta av dina alster....Vilken härlig, detaljrik LO - härliga färger!!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)