fredag 16 april 2010

I skuggan av oss själva

Idag får ni se en LO jag glömt att blogga =D. Denna gjorde jag på Handarbetas träff i Stockholm. Jag och mina döttrar har fotat skuggan av oss själva. Lite kul foto tycker jag då.






Tagen här nedan är till Nooks första utamning på CC:n.. en liten aptitretare var rubriken. Såg så härliga tags inne hos Cattis för nåt tag sedan och har sedan dess tänkt på dom, men inte fått till något eget. Nu fick jag då chansen att göra det =). Lagom jobbigt scrapp pyssel då man är förkyld. Vill ni se Cattis fina tags kan ni klicka här


Såååå skönt att det är helg. Tror inte jag längtat så mycket efter en helg på väldigt länge. Det har varit tungt att vara på jobbet med en tokförkylning. Egentligen borde jag väl varit hemma istället. Men det har jag inte samvete till.
Så i helgen blir det lugna gatan och försöka kurera denna envisa förkylning! Hoppas orka scrappa iaf. Tack för titten och önskar er alla en riktigt fin helg!
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Digger den! For noen herlige farger!! Nydelig pyntet:)

    God helg:)

    SvaraRadera
  2. Härlig lo och underbar tag. Ha en lugn och fin helg och krya på dej. Kram!

    SvaraRadera
  3. Coolt foto på en läcker LO. Tagen var verkligen supernice!

    SvaraRadera
  4. Me like!! Jättesnyggt både layout och den ursöta tagen!

    Kramis!

    SvaraRadera
  5. Wowvilken fin layout!!!!!
    skuggfototär supercoolt med

    SvaraRadera
  6. Supersnygg LO - gillar allt på den och en helt helt fantastisk tag.

    SvaraRadera
  7. Tokälskar tagen!! Och LOn var både fyndig och djup. Och snygg!! Så häftigt foto!! :))

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)