fredag 30 april 2010

Ljuvliga Samsi =)

Här kommer min snabbscrap på 30 min från häromkvällen =). papprena är underbara Lily Bee !! Å den ljuvliga lilla varelsen är Sam. Foton från förra helgen då han gungade.




Är inne i en sådan där knepig scrapfas igen... är less på min egen stil... eller stil och stil vet jag inte, för någon sådan har jag inte. Men jag använder oftast 3 färger, blommor lite lager på lager tags och pärlor... vill göra något annat!! Så detta var ett försök till något lite annat =)... Men igår scrappade jag något HELGALET!!!! Men det får ni se en annan dag ;D. Önskar er alla en fin valborg och akta er för smällare!!! Tack för titten!

kramiz Maja

3 kommentarer:

  1. härliga färger! Ja, det är svårt det där...jag undrar om man någonsin hittar sin stil..vissa verkar bara ha den och vara nöjda med den...DIN stil är ju underbar och jag tycker INTE att du behöver ändra den, som din LO nedan "blommor" = perfektion i mina ögon! Men ibland måste man ju ut och leta lite, lycka till! *ler*

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig så bra i det du skriver om att fastna i en stil. Men denhär fina LO'n är ju litet annat än det du brukar göra och den är ju hur fin som helst! Ser fram emot din helgalna LO :-) Ha en skön valborg!! Kram

    SvaraRadera
  3. Gillar dina layouter, fina färger och upplägg!
    Letar inspiration och här finns massor!
    Ha en trevlig valborg!
    Theresia

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)