måndag 5 april 2010

Vår jägare Zack

Jag fortsätter att blogga en LO som var med i huvudnumret av Allt om Scrap förra helgen. Denna gång är modellen vår katt Zack. En speciell herre i sina bästa år. Vi bor alldeles utmed skogsbrynet och då är vår Zack helt ovärderlig. Han plockar möss och sorkar hela dagarna... och vi slipper få in dom i huset. Han är mest en utekatt. Men vintertid bor han gärna inne med oss. Han ligger i trappen och tittar ner på våra små grabbar som busar runt. När lugnet sedan lagt sig på kvällen då vågar han sig ner i tv- soffan med oss.


Lite detaljer


De virkade blomorna jag använt här har sötaste Lena verkat åt mig =). Tackelitack!! Nu ska vi se om vi tar oss utanför dörren en stund.. Pojkarna rasar runt här inne som några tok. Så ut i det fria vore en bra idé tror jag. Men vädret lockar inte så mycket idag.... snöflingor stora som lappvantar =/... Tack för att du kikade in. Välkommen tillbaka!
Kramiz Maja

4 kommentarer:

  1. Fint!
    jaha, stora som vantar ... då skall jag inte klaga: här är de många men små ... allt vit igen...
    )

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tribut till en duktig jägare! Tacksamt med någon som håller bort gnagarna från huset :-) Härligt mustiga färger har du använt också. Snyggt! Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Vilken tuffing!
    Snygg LO! Riktigt härliga färger till det sepiatonade fotot ^-^

    SvaraRadera
  4. Gillar de fina virkade blommorna....
    Så läckra bokstäver i rubriken dessutom ;)
    Kram Aase

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)