måndag 12 april 2010

Resa i tid och rum

I gårdagen söndagsbilaga hade vi medeltidstema. Då visades denna LO. Jag är faktiskt sjukt nöjd med denna =). Tycker att den blev precis som jag ville. Den förmedlar det jag vill ha fram. Fotot har jag fått låna av Jana Mäkinen. Hennes hemsida hittar ni här. Modellen på fotot är min väninna Lena.




Tyckte dessa rader ur Dantes "Den gudomliga komedin" passade så bra till fotot och den dystra medeltid jag ville få fram.



Ett par detaljbilder till..



Känner du dig sugen på mer medeltids inspiration och missade söndagsbilagan igår kan du klicka här.
Är tillbaka på jobbet efter ett riktigt skönt påsklov. Så nu är det bäst att jag tar och gör rätt för min lön ;). Önskar er alla en fin start på en fantastisk vecka... Nu är det vår!! har plockat fram mina Converse... Tack för titten!
Kramiz Maja

7 kommentarer:

  1. Underbar helt enkelt! Text, foto...layout.. VACKERT!

    SvaraRadera
  2. Den är verkligen i särklass! Helt toppen!!

    SvaraRadera
  3. Varje gång jag kikar in här så känner jag: WOW. Denna är underbar!!!! Du är toppen duktig!

    SvaraRadera
  4. Helt enkelt perfekt! Den här kan du med all rätt känna dig nöjd med!
    Kram/Ulrika

    SvaraRadera
  5. Du ska vara nöjd, den är verkligen jättevacker med alla läckra detaljer. Det finns ett djup och struktur som ger spänning till layouten. Heja dig!

    SvaraRadera
  6. Den är tokläcker!! Och ännu snyggare irl!!

    Kramelikram!

    SvaraRadera
  7. Vilken supercool layout! Fotot är ju bara sååå läckert!
    Visst är det härligt nu när våren äntligen är på väg! =)
    kram kram!

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)