tisdag 20 april 2010

En obotlig (rock) romantiker

Ja, tänk att det är jag =D. En av all mina sidor. Tycker det är så härligt nu när vår och sommar närmar sig för då känns det bra att scrappa i min favorit färgkombo igen =). Blev en Lo på mig själv... med ett lite soft foto på.. ett soft filter är bra, då raderas rynkorna ut =D.



En liten detaljbild som du kan klicka upp så den blir större.



Idag har jag lååååång arbetsdag med all personal möte. Känns inte så himla roligt. Men det är bara att bita ihop. Missade min planeringstid idag, då musikläraren inte är här idag... Vad gör man då?? jag som inte kan sjunga =D. Jag snodde snabbt ihop lite rock historia och spelade gamla godingar för barnen. Å så fick de gissa vilken musik jag lyssnade på. Hör och häpna när de sa tecno!!!! ( Nästan det enda jag inte lyssnar på )... Måste nog göra något åt min image ;D. Jag gillar ju punk och rock!! Nu e det slut på rasten! Önskar er en fin onsdag och tack för titten!!

Kramiz Maja

5 kommentarer:

  1. Åh vilken vacker LO! Jättefint foto på dig (vaddå rynkor??!) jättefin färgkombo!
    kram kram!

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg layout! Men du! Jag vet! Den med flest och djupast rynkor på AoS träffen vinner! Kul va??

    SvaraRadera
  3. Underbar LO, härliga färger - och snyggt foto på en snygg (rock)brud. Techno?!?!?!?! Hehe... Det där med soft filter lät intressant, har inte kommit så långt i mina PS-försök :P

    Kramen!!

    SvaraRadera
  4. så underbart vårig å fin.. =)

    SvaraRadera
  5. Åh, Maja vilken ljuvligt romantisk LO!!!
    Kram Aase

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)